• LisaW111

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skrattande höll mig 4 timmar utan att dricka och testade med ett apotekets och 2 stickor jag hade. Svaga svaga linjer på alla 3!  Solig
    vågar inte ta digitalt igen (tog ett innan som blev neg i morse då jag hade druckit mkt och bara hållt mig i 2 tim) utan det får nog vänta till imorgon bitti. Men vad tror ni? Vågar man ropa HEJ fast man fick "inte gravid" idag på fm?!?
    Alla de andra testerna verkar ju visa på att jag är gravid bara det att det är tidigt. Någon av er som fått "inte gravid" på digitala men svaga plus på andra test? ÅhhhrhrghghHH denna väntan ;S vill bara ha det svart på vitt nu =) det är verkligen tortyr när man får svagt svagt och inte kan vara 100% säker. Man hoppas ju jättemycket nu :) 

• ellen05

Jäkla skit! 
    Är på ÄL+13, har testat megasvaga spökstreck på testlagret sedan ÄL+6Rynkar på näsan
    LOT 120613.....Jag trodde att dom hade fixat problemet!

• fancyface3

Och där kom tanten:( nu tar jag en paus från bebisförsöken vill inte ha vd april 2013 då jag har 2 april födda barn p

• LisaW111

Bara på mobilen nu :S

men lägger in dem imorgon eller om jag får något tydligare imorgonbitti .. Pjuh spännande.. Tror faktiskt det är något på G :D

Jess86 skrev 2012-07-11 15:13:09 följande:
    Lisa: Lägg in bild på senaste testen :)

• Whoeix

Här var testet starkare i morse, så ni hade rätt. Jag är gravid!!
    Det har verkligen inte sjunkt in än, mår ju som vanligt! Mensvärkig, lite ömma bröst, liiite illamående, men annars precis som vanligt. Är i v5 (4+1) idag enligt mobilapp. BIM+1 enligt mig ;)
    Nu hoppas vi bara på att pyret vill stanna denna gång. Tredje gången gillt!

• Loppan8604
    Whoeix skrev 2012-07-11 15:38:31 följande:

Det har verkligen inte sjunkt in än, mår ju som vanligt! Mensvärkig, lite ömma bröst, liiite illamående, men annars precis som vanligt. Är i v5 (4+1) idag enligt mobilapp. BIM+1 enligt mig ;)

Grattis!!:)
  • sajo0106
    Whoeix skrev 2012-07-11 15:38:31 följande:
    Sa ju det ;)!! Jag är i typ vecka 6 eller 7 nu och jag känner mig precis som vanligt :P Liiite ömmande bröst men annars känner jag ingenting :P! Ska bli kul och få komma till BM den 2:a augusti och se vilken vecka jag är i egentligen för jag har ingen aning då jag inte hann då någon mens efter det jag slutade med p-pillerna :P
  • Helenmedh

Ellen05: fick hem tester med det LOTnummret igår och testade med ett sånt idag på äl+2 bara för att se om man kunde få spök på dom med.. Ooja, det kunde man

• Es Mamma

Hoppas 2012 - Tiden går :) Men det är segt i början. Att må illa är inte kul!
    Jag är i v 12. Mår bra, lite äcklad av lukter och viss mat fortfarande men annars är det bara bra nu :) Ska på kub nästa vecka, det känns lite nervöst!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester