• A0508

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

kika in på min tråd och kolla mitt test där, vad tror ni??

• Es Mamma

Kan uppdatera jag också, var på kub igår och allt såg bra ut. En liten skrutt som rullade runt och sparkade ordentligt. Tyckte mig se en snopp på en utav bilderna. Vet att "könsknoppen" ser likadan ut nu men den pekade uppåt som ska visa att det är en pojke enl The nub theory :) Men vi får väl se..

• A0508

testar få upp bilden igen här...

taget idag på bim alt bim -2 (jag hoppar lite mellan mensen från 26-28 ibland 22 dagar mellan)

Vad tror ni??

• Tigerkakan
    Tiger grr skrev 2012-07-20 14:18:00 följande:
    Känns på nåt sätt hoppfullt för egen del. BIM+7 idag, testade neg igår kväll.

Hade du räknat rätt? Satt du å testa varje dag efter BIM?

Jag blir snart knäpp, inget stämmer. Vill bara att mensen ska komma nu, vill inte göra fler neg tester. :(   

Ja räknade rätt gjorde jag allt! Men testade inte varje dag.. Testade - på bim+4 och sedan en gång till på +8. Då hade jag redan gett upp och testade mest för att få igång mensen är ju klassiskt att den kommer strax efter test.. Men det gjorde den ju inte. Två dagar senare var det pojkvännen som tyckte jag skulle testa eftersom jag var så trött jämt. Testade då med ett vanligt cb och fick plus. Innan hade jag bara testat med stickor från billiga-tester. Tog en sticka dagen efter som var jättesvagt positiv medan det syntes tydligt på både cb och pregcheck...
  • Capiche
    A0508 skrev 2012-07-20 15:28:54 följande:

taget idag på bim alt bim -2 (jag hoppar lite mellan mensen från 26-28 ibland 22 dagar mellan)

Vad tror ni??

Jag tror du är gravid, ta ett cb digital! :)
  • Tigerkakan

Vad tror ni?? 

Grattis! Det där är betydligt starkare än det jag precis beskrev här ovan....
  • Zelmilainen

Vad tror ni??

även om din cykel är olika lång brukar lutealfasen va lika lång för det och tiden mellan mens och äl är den som varierar men jag ser nåt ganska tydligt på ditt test
    nehepp...
  • lilaemma
    Helenmedh skrev 2012-07-20 06:33:27 följande:
    Tog ett test nu på morgonen.. Och egentligen förstår jag inte varför för dom gångerna jag plussat har jag fått starkast med kvällsurin.. Här är iallafall bilder. Första är otrixad och dagens är överst, andra är skuggad och där är också dagens högst upp.. Jag ser ju men tror att det är spök.. Vad trpr ni? 

Ingen aning längre. Förr skulle jag ha sagt att med testlagret så är det där något på g... men det verkar ju bli så där för alla nu för tiden... Kanske har blivit hcg i dricksvattnet eller nått ;P
  • HelenFr

Vad tror ni??

Jag skulle säga att du är gravid och våga mig på ett grattis :)
  • sajo0106

Vad tror ni??

Skriver som i den andra tråden, pluss!! GRATTIS :D!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester