• strumpan123

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nu jävlar ska jag testa satan denna månad om jag får minsta streck igen för att se om det är spök som förra månaden. Testomanen köpte test från både billigatester och bästpåtest haha, även cb digital två st slank ner i varukorgen. Så nu är man beredd, om det inte tar sig nu så har man ju till nästa månad också.
    :)

• Knasten83

Tack alla för era åsikter!! Betyder mkt för mig! :)

Trixxy: jag håller med dig, har också fått massa sådana så jag är inte så hoppfull. Men det e den enda gången på månaden man kan dela med sig så jag gör det! ;)

• Findus007

La upp en bild på ett cb här igår som jag inte kunde tyda speciellt bra. Men idag vet jag att det (om ngn nu såg ngt) att det var ett spökstreck. Här är dagens test och där syns då inte ett sk*t ...
  • Elmiina
    ulricaz skrev 2012-07-20 18:04:57 följande:
    japp jag vet att det ar dyrt. Men kan ni se nagot?
    Nej tyvärr.
  • Elmiina

Tittade på det senaste du lagt ut och på de såg jag inte. På det senaste kan jag skymta något extremt svagt.

• LiLoLaLa
    Loppan8604 skrev 2012-07-20 18:27:36 följande:
    Jippi!! Äl-testet visade positivt precis!!
    Härligt! :)
  • kanske 4a

Åhhh knasten jag tycker också testerna har blivit lite starkare. Hoppas så tummarna bli blåå!!!! Skrattande

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester