• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag tog innan äl bara för att kolla så jag vet vad jag har att jämföra med ;) så tyvärr.

Idag är jag på äl+3

• popcornplaya

Men testlagret visar starkare spök s billiga tester är ju lite bättre i alla fall :) dock är dom ju lite dyrare.

• alexander2011

Jag beställde från bastpatest idag :) men de kommer inte förens på måndag :( äl+9 idag. kanskeee köper ett test imorgon

• znövit

Tänkte jag skulle uppdatera lite har fått klippkort på gyn för mitt hcg ökar. Var i dag å kollade men dem hittar inget så dem misstänker en ny graviditet. Så då skulle jag vara i 2 veckan ska tbx om 2 veckor å få ett nytt vul. Mitt hcg var på 5 när jag hade missfall alltså negativt. Sedan har den ökat till 33 och nu ligger den på 149. Hon ville inte göra titthål ifall det var en ny grav å jag vill inte heller att dem ska skära i mig när jag inte har ont och mår bra. Annars kan det vara en tumör men det var en väldigt lite risk. Så nu far jag fram å tbx mellan blodprover och vul. Tills dem kommer fram vad som får mitt hcg att öka.

• znövit

Kan du ha plussat kanske :)

Liiina89 skrev 2012-07-20 01:35:16 följande:
    Jag är Lycklig!!! :))

• Carutt

Jag fick svagt positiv med apotekets 2 gånger. Andra gången var sträcket lite tydligare, men i tisdags visade clearblue absolut positiv:)

• Helenmedh

Tog ett test nu på morgonen.. Och egentligen förstår jag inte varför för dom gångerna jag plussat har jag fått starkast med kvällsurin.. Här är iallafall bilder. Första är otrixad och dagens är överst, andra är skuggad och där är också dagens högst upp.. Jag ser ju men tror att det är spök.. Vad trpr ni? 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester