• Zelmilainen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tigerkakan skrev 2012-07-19 19:28:35 följande:
    Tog inga tester men hade samma känsla/smärta och sekret som alltid typ 2 veckor innan mensen. Hade dessutom bara sex en gång (dagen innan) på hela månaden... Så måste ju varit där i dagarna om jag har fel på att tolka mina symtom....
    jag menar absolut inget illa. men jag trodde i 10 års tid att ja hade kol på äl just på känsla/smärta, sekret osv, men det visade sig ej stämma alls när jag började med tester. men det är ju och andra sidan många som är bättre på att känna sånt än vad jag är... *L*
    nehepp...
  • Tigerkakan
    Zelmilainen skrev 2012-07-19 19:31:39 följande:
    jag menar absolut inget illa. men jag trodde i 10 års tid att ja hade kol på äl just på känsla/smärta, sekret osv, men det visade sig ej stämma alls när jag började med tester. men det är ju och andra sidan många som är bättre på att känna sånt än vad jag är... *L*
    Nä, jag kan ju inte heller vara säker till 100%.. Men med tanke på att vi som sagt bara hade sex en gång den månaden så är jag ganska säker på att jag inte är helt ute och cyklar iaf...
    Kände av det ganska tydligt innan första grav och ännu tydligare nu efter första barnet. Antar att man är olika känslig för sånt...
  • Zelmilainen
    Tigerkakan skrev 2012-07-19 19:36:00 följande:
    Nä, jag kan ju inte heller vara säker till 100%.. Men med tanke på att vi som sagt bara hade sex en gång den månaden så är jag ganska säker på att jag inte är helt ute och cyklar iaf...
    Kände av det ganska tydligt innan första grav och ännu tydligare nu efter första barnet. Antar att man är olika känslig för sånt...
    spermier kan ju leva upp till 5 dgr inne i dig, så det kan ju diffa på några dgr. men helt fel ute borde du ju ej va då iaf som sagt. hehe
    nehepp...
  • Tigerkakan
    Zelmilainen skrev 2012-07-19 19:40:49 följande:
    spermier kan ju leva upp till 5 dgr inne i dig, så det kan ju diffa på några dgr. men helt fel ute borde du ju ej va då iaf som sagt. hehe
    Precis.. Så hur det än var så var det ju ett sent plus...
  • skumbanan

Varför köper ni fortfarande testlagrets tester? Ingen ide att analysera de då de allt för ofta visar spök. Köp typ billigatesters.. Lite dyrare men ack så mycket mindre spökstreck.

• Findus007

Måste få ställa en dum fråga: Om man fått för lite kiss på (står ju man ska kissa minst 5 sek) ett grav test men det ändå funkat (kontrollstreck syns), kan det avgöra hur starkt/svagt ett plustecken blir??

• Zelmilainen
    skumbanan skrev 2012-07-19 20:06:50 följande:
    Varför köper ni fortfarande testlagrets tester? Ingen ide att analysera de då de allt för ofta visar spök. Köp typ billigatesters.. Lite dyrare men ack så mycket mindre spökstreck.
    för att de precis som många andra tester är bra bara de visar tydliga streck ser ingen anledning att byta just därför. jag litar ej på cb heller förrän de är tydliga, ej rfsu för den delen heller...
    nehepp...
  • Knasten83
    Charin84 skrev 2012-07-19 18:37:31 följande:

Tack för alla grattis. Har inte riktigt fattat det än att jag verkligen är GRAVID, är såååååå glad.
    GRATTIS!!!!
    www.heddishsaker.blogg.se
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester