• Niicesara

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Findus007 skrev 2012-07-19 20:23:36 följande:
    Måste få ställa en dum fråga: Om man fått för lite kiss på (står ju man ska kissa minst 5 sek) ett grav test men det ändå funkat (kontrollstreck syns), kan det avgöra hur starkt/svagt ett plustecken blir??
    Tror inte det. :)
    På BIM dagen var jag inne på gyn pga smärtor i magen och när vi åkte därifrån på kvällen så hade jag kissat typ en timme innan men jag gjorde ett CB digitalt där. Köpte det på apoteket och ville inte vänta tills jag kom hem och det kom bara någon liten droppe kiss och jag trodde att jag hade missat testet.
    Men upp kom det "Gravid 1-2" :D
  • Loppan8604

Äntligen!!! Nu börjar de hända saker på äl-testen:) hoppas på positivt ikväll eller imorgon:)

• Lizz89

Tog ett cb test idag. Plusset dök upp direkt men efTer några minuter blev de svagare . ca 8 minuter syntes de bara en pytte pytte liten skugga som fortfarande sitter kvar. Vad menas med de??

• Charin84
    Lizz89 skrev 2012-07-20 10:18:04 följande:
    Tog ett cb test idag. Plusset dök upp direkt men efTer några minuter blev de svagare . ca 8 minuter syntes de bara en pytte pytte liten skugga som fortfarande sitter kvar. Vad menas med de??
    Mitt test blev oxå svagare efter några minuter, men sen tog jag ju ett digitalt o det visade gravid. Det blir väl så när det torkar. Du får ta ett digitalt.
    Melvin 11-09-20 <3
  • EQ85
    Lizz89 skrev 2012-07-20 10:18:04 följande:
    bild? svårt att analysera utan
  • Lizz89

Ja fast sitter med mobilen nu i får inte in bilden här. Kan pröva att lägga in den i galleriet. Bilden tog ja när plusset började försvinna. Ca 3-4 min efter.

• Lizz89

Får lägga in bilden när ja kommer hem. Om de är plus är de vanligt att de försvinner efter 8 min ?? Nu ser man en ljusblå skugga. Syns knappt.

• Fru Amer

Lizz89 så har alla mina varit :( mina är negativa. Och varit de andra 3 månaderna med.

• Elmiina
    Tigerkakan skrev 2012-07-19 18:48:38 följande:
    Jag testade minus på bim+8 men fick plus två dagar senare på bim+10/äl+25....
    Åh vad du ger mig hopp nu!! BIM+3 idag utan mens och negativa tester. Eller ja, jag får ju lika svaga spök som alla andra får just nu med testlagrets tester. Kan tillägga att min mens aldrig har vart sen förrut.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester