• LiLoLaLa

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Zelmilainen skrev 2012-07-20 17:03:00 följande:
    dina tester är ej ens otydliga ju!  
    Jag som tyckte att de var svaga. Kanske dags för en synkoll då. Flört

Skönt att ni är fler som ser. Nu vågar jag tro på det.
  • Meja2011
    LiLoLaLa skrev 2012-07-20 16:52:32 följande:
    Skulle någon kunna titta på mina test. Jag vågar inte lita på att jag ser rätt. Det översta är taget igår på BIM +1 med test från billiga tester. Det understa är taget idag på BIM +2 med apotekets graviditetstest. Jag ser svaga streck, men när jag var gravid med sonen fick jag superstarkt streck redan på BIM så jag känner mig förvirrad

Bim+1 Billiga tester

Bim+2 apotekets tes
    Grattis=) du är gravid;)
    Meja 11-11-23
  • Trixxy
    Meja2011 skrev 2012-07-20 17:08:40 följande:
    Knastens bilder=) 

Hur ser dom ut utan belysning?

För testlagrets test visar alltid skugga vid genombrlysning,iaf har de gjort det senaste månaderna därför jag ej kör dem mer
  • lilaemma
    Meja2011 skrev 2012-07-20 17:08:40 följande:
    Knastens bilder=)

Åh vad jag hoppas knasten att det är något på gång!
  • Whoeix

Knasten: sådär såg mina första ut. De som inte gick att få med på kort. Så jag tycker att det ser lovande ut!! :D

• Whoeix

Trixxy: testlagret visar inte alls alltid skugga vid genomlysning. Har massa test här hemma som inte visat något alls. För mig har det enbart visat de gångerna jag vart gravid. Så att skriva att de alltid gör det, är att ta i en del.

• Meja2011

Jag tycker ändå knastens tester har stegrat, eller är det jag som behöver kolla synen;)

Meja 11-11-23
  • Whoeix

Tycker också de har stegrat Meja :)
    Håller tummarna för att de skall fortsätta göra det Knasten! :)

• Trixxy
    Whoeix skrev 2012-07-20 17:16:00 följande:
    Trixxy: testlagret visar inte alls alltid skugga vid genomlysning. Har massa test här hemma som inte visat något alls. För mig har det enbart visat de gångerna jag vart gravid. Så att skriva att de alltid gör det, är att ta i en del.

Okej men de har alltid visat så för mig hela maj och juni. jag skriver bara så av egen erfarenhet.testlagret hat problem med dessa spök just nu.

Självklar hoppas jag att du äntligen kommer plussa Knasten,tro inget annat
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester