• N1987

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Åh! Grattis Jess!!!
    Längtar till mitt RUL om 3 veckor!

• laluna88
    Jess86 skrev 2012-07-25 17:46:51 följande:

Kommer ni ihåg mig?! Plussade här den 9 april efter att ha hängt här i några månader Glad

Idag var vi på RUL och vi väntar en frisk bebis som troligtvis är en flicka! Baby 

Grattis.... när har du bf? Va också på RUL ( för andra gången ) idag men vet ännu inte vad det blir.... Jag har bf den 18 dec
  • laluna88
    juzz skrev 2012-07-25 17:33:23 följande:
    här är bild lite längre ifrån..

Ser inget :(
  • lillnosie

Nån som ser något på detta? BIM -3 idag. I vissa sken ser det ut som ett yttepyttesvagt streck, men jag tror ögonen spelar mig ett spratt?

• More

Det är ju väldigt svårt det här med kameror, att ge bilden rättvisa! Ser ett svaaaaagt gulaktigt streck...dock efter uppgiven "väntetid".....vad tror ni? 

• HejAlice

Jag ser på din more, men inte på din tyvärr lillnosie. Men det kan bero på att jag kollar på iphonen och ditt kort var taget på lite längre avstånd så set blir så litet.

• More

Tror ni att ett svagt gult streck kan vara giltigt även om det visar sig senare än tiden som angivs? 

• Knasten83

More: ibland visar det efter tiden om det är tidigt testat. Hoppas det blir klarare om nån dag!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester