• Lizz89

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vad ska man tro?? Igår och i förrgår så har ja plussat med: Apotekets gravtest, preg och svagt på RFSU. Tog ett cb digital nu på morgonen o de visade inte gravid. Tar de tid att plussa på digital lr har alla dessa test visat fel?? Kan lägga upp pregtestet från igår senare idag.

• Snuttan 01

Lizz89: digital brukar vara mer känsliga än de andra. De kanske bara var något galet med CB. Men hur starkt visade de andra och efter hur lång tid?

• lilaemma
    Knasten83 skrev 2012-07-26 06:11:56 följande:
    Lilaemma: du är så korrekt och saklig! ;)
    Ja, jag märker det också ;) Har nog lite asperger i alla fall.. ;)
  • TigerEmmlis

Plussade i förrgår bim -4 ganska svagt. Igår var det betydligt starkare, inga tvivel att det var ett + men idag var +:et svagare igen!!! Dock tydligare än i förrgår....!!! Någon som kan tänkas veta vad det kan bero på..???

• Niicesara
    Lizz89 skrev 2012-07-26 07:42:20 följande:
    Vad ska man tro?? Igår och i förrgår så har ja plussat med: Apotekets gravtest, preg och svagt på RFSU. Tog ett cb digital nu på morgonen o de visade inte gravid. Tar de tid att plussa på digital lr har alla dessa test visat fel?? Kan lägga upp pregtestet från igår senare idag.
    Vill inte vara någon glädjedödare men jag har faktiskt inte sett något på Dina tester. :(
    Skulle Du varit gravid så skulle det ha stegrats på Dina tester i så fall. Men vad visade testet hos BM igår? Eller det var inte Du som skulle dit?
  • Helen1974
    Lizz89 skrev 2012-07-26 07:42:20 följande:
    NEJ det digitala är INTE känsligare än dem andra ( enligt BM) utan det krävs lite mera hormon för att det ska visa något .  Så visst kan du vara gravid men att det inte visar sig ännu på det digitala. Ta ett nytt digitalt om ett par dagar. Hormonet dubblar sig ju ungefär varannan dag...
  • laluna88
    lillnosie skrev 2012-07-25 20:25:48 följande:
    Nån som ser något på detta? BIM -3 idag. I vissa sken ser det ut som ett yttepyttesvagt streck, men jag tror ögonen spelar mig ett spratt?

Tycker att jag ser nått på den första bilden men inte på den andra. Dock är jag osäker. 
  • HejAlice

Tigeremmlis: man kan ha olika mycket hormon olika dagar, också kan du ha druckit olika mycket så urinen är utspätt. Så det ska du nog inte oroa dig för alls.

• strumpan123

Spök på mina. Vilken färg är det på bästpåtest gravtesten, har köpt från två olika sidor och blandat ihop dom. Köpte från billiga tester också. Så jag vet vilka

.som ger spök

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester