• skumbanan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Anna: ta ett gravtest istället

• HejAlice

Det har säkert någon förklaring till ägglossningstesterna. Ta gravtest istället!!

• annakoh1209

tänkte köpa ett idag för jag ska ha mens idag men ingenting än :)

funkar dem nyare cb test som finns längre bak i tråden bra?

jag tog mina äl test för att jag inte hade något annat hemma  

• lilaemma
    annakoh1209 skrev 2012-07-25 11:33:09 följande:
    Hej jag ska ha bim idag men har inte fått någon mens men tog mina äl test igår 

test 1: kl 10:00 
    2: kl 13:00
    3 kl 20.00
    sista är kl 23.00

alla är positiva hur kommer det sig 
    Äl test blir positiva om du
    1. Snart ska få ägglossning
    2. Är gravid
    3. Snaft ska få mens.

Så antingen har din ägglossning inte varit än utan kommer nu, eller så är du gravid, eller så kommer din mens snart. Köp ett gravtest! Håller tummarna!
  • strumpan123

Mina äl-test ser liladana ut, fick en dipp på en kväll så jag hoppas ägget släppte då sen starka igen, riktigt starka. Aldrig haft så. Fast jag är bara på äl+6 om det stämmer

• alexander2011

åhhh :( verkar osm om jag kommer få mensen tidigare denna gången. fick rosa/rött i morses o sen lite ljbrun flytning sen ingeting. känns inte som mensen ska komma men den kommer väl imorgon säkert :(

Är lite förvånad att den kommer tidigt ifs eller på pricken. har inte gjort det sen ja jag vet inte när. har haft oregelbundne i snart 1 år 

• annakoh1209
    strumpan123 skrev 2012-07-25 13:08:28 följande:
    Mina äl-test ser liladana ut, fick en dipp på en kväll så jag hoppas ägget släppte då sen starka igen, riktigt starka. Aldrig haft så. Fast jag är bara på äl+6 om det stämmer
    hade ÄL 11 juli så det är inte det i alla fall för min del 

har rfsu test hemma nu  
  • juzz

kan nån snälla fiffla lite med detta kortet och se om ni ser någonting.. är på bim -1. tror det är kört, men tycker det blir ett mörkt streck om man håller stickan mot ljus...

• juzz

här är en bild till. tack så mycket på förhand!!!!

(men fan, det är nog kört)

här ä
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester