Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Här är testet iaf;)
Ja Knasten berätta att dem suger:/ så ska köpa ett annat märke, men det var det enda den hade på maxi
Men gosh. nu gjorde jag misstaget igen. hade ett test kvar hemma som jag tog i morse. ska köpa digital senare idag. detta är mitt tredje svaga streck på två dagar. Jag blir tokig, ska man verkligen få spökstreck på 3 utav 3 stickor?
krävs det mer hormoner för digital att läsa av än stickorna, så man bör avvakta lite?
Så nu är mensen borta om det nu va mensen.. Dag ett kom först brun blödning, sen kom massor på kvällen och klumpar som 5 kronor.. De andra 3 dagarna knappt något brukar ha 5 dagar, dag 1 knappt något, dag 2,3 och 4 mycket, och 5 väldigt lite.. Ursäkta för detaljerna. Bara att köra på denna månaden i stället..
Jag testade med ett vanligt RFSU på bim -5 och fick + så det kan nog vara olika :)
Testade med RFSU igår och idag, fick svagt streck på båda. Fast tror att ja hade fått starkare om de va något annat test. Ska till vårdcentralen idag, har Uvi ;( så ja skulle ta ett test hos dom. Får se vad de visar. Håll tummarna ;)
Hej jag ska ha bim idag men har inte fått någon mens men tog mina äl test igår