• Meja2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Här är testet iaf;)
    Meja 11-11-23
  • Helen1974
    Meja2011 skrev 2012-07-25 08:48:15 följande:
    haha ja;)

Men ingen skillnad från det du fick se igår, bojkottar rfsu, men vad tusan ska man välja för tester egentligen?
    Jag provade rfsu när jag väntade min kille. Det visade inte nått på dem. Det va dem testa tidigt också hahaha.
  • Meja2011

Ja Knasten berätta att dem suger:/ så ska köpa ett annat märke, men det var det enda den hade på maxi

• na01

Men gosh. nu gjorde jag misstaget igen. hade ett test kvar hemma som jag tog i morse. ska köpa digital senare idag.  detta är mitt tredje  svaga streck på två dagar.  Jag blir tokig, ska man verkligen få spökstreck på 3 utav 3 stickor?

krävs det mer hormoner för digital att läsa av än stickorna, så man bör avvakta lite?

• laluna88
    na01 skrev 2012-07-25 09:26:42 följande:
    Men gosh. nu gjorde jag misstaget igen. hade ett test kvar hemma som jag tog i morse. ska köpa digital senare idag.  detta är mitt tredje  svaga streck på två dagar.  Jag blir tokig, ska man verkligen få spökstreck på 3 utav 3 stickor?

krävs det mer hormoner för digital att läsa av än stickorna, så man bör avvakta lite?
    Nej... tycker till och med att de digitala ger tidigare utslag än de vanliga stickorna... tycker att du ska prova ett redan idag....
  • Fru Amer

Så nu är mensen borta om det nu va mensen.. Dag ett kom först brun blödning, sen kom massor på kvällen och klumpar som 5 kronor.. De andra 3 dagarna knappt något brukar ha 5 dagar, dag 1 knappt något, dag 2,3 och 4 mycket, och 5 väldigt lite.. Ursäkta för detaljerna. Bara att köra på denna månaden i stället..

• HejAlice

Jag testade med ett vanligt RFSU på bim -5 och fick + så det kan nog vara olika :)

• Lizz89

Testade med RFSU igår och idag, fick svagt streck på båda. Fast tror att ja hade fått starkare om de va något annat test. Ska till vårdcentralen idag, har Uvi ;( så ja skulle ta ett test hos dom. Får se vad de visar. Håll tummarna ;)

• annakoh1209

Hej jag ska ha bim idag men har inte fått någon mens men tog mina äl test igår 

test 1: kl 10:00 
    2: kl 13:00
    3 kl 20.00
    sista är kl 23.00

alla är positiva hur kommer det sig 
  • EQ85
    annakoh1209 skrev 2012-07-25 11:33:09 följande:
    Hej jag ska ha bim idag men har inte fått någon mens men tog mina äl test igår 

test 1: kl 10:00 
    2: kl 13:00
    3 kl 20.00
    sista är kl 23.00

alla är positiva hur kommer det sig 
    ältest kan bli positiva när man ska ha sin mens.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester