• telgebo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sessan1992 skrev 2012-07-29 00:37:47 följande:
    telgebo : jag säger inte att jag är kunnig på ämnet men jag vet iallafall att hcg bara finns i kroppen när man är gravid.  
    OK, ja då har väl en läkare som läst 11 år på högskola helt felt då och en 20 åring rätt.

Ähh jag litar mer på en fert läkare faktiskt om du ursäktar.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo
    MrsC74 skrev 2012-07-29 00:37:56 följande:
    Blir så ibland på iPhone tror jag. Något jag skev som du citerade. Men det dumma
    Är att ser inte vad du citerat. Ja ja. Skit samma :)
    Skriver inte på ifååååån utan vanlig lap, vad pratade vi om just då? brochyren från BB? Eller att vissa driver med oss ?
  • sessan1992

jag har inte blivit knäckt för något negativa resultat. Men som sagt så känner jag mig gravid och jag förstår inte varför ni överdriver så värst mycket. Jag fick 2 positiva med rfsu men ville göra ett till test för att vara säker. Men då fick jag ett minus. De är inte bara jag som bryter upp test så ni behöver inte dum förklara mig ! Jag planerar ingen graviditet som jag har sagt tusen gånger så jag är inte knäckt om de är negativt.  

• sessan1992
    telgebo skrev 2012-07-29 00:40:23 följande:
    OK, ja då har väl en läkare som läst 11 år på högskola helt felt då och en 20 åring rätt.

Ähh jag litar mer på en fert läkare faktiskt om du ursäktar.
    Haha jag har inte sagt att ni behöver tro mig . Jag säger bara vad jag tror. Försöker inte övertala er att tro något annat. 
  • Mother of 5

Telgebo: 

Du hade skickat meddelande till mig som jag inte kunde besvara, då jag inte är inbjuden till ditt konto.

// T    

• telgebo
    MrsC74 skrev 2012-07-29 00:32:23 följande:
    Telgbo: :) :) :)
    Ha ha Jag heter telgebo, telge tänk södertälje ha ha

Jag höll med om att vissa nog driver med oss det var det senaste från mig den tiden.
  • telgebo
    sessan1992 skrev 2012-07-29 00:42:05 följande:
    jag har inte blivit knäckt för något negativa resultat. Men som sagt så känner jag mig gravid och jag förstår inte varför ni överdriver så värst mycket. Jag fick 2 positiva med rfsu men ville göra ett till test för att vara säker. Men då fick jag ett minus. De är inte bara jag som bryter upp test så ni behöver inte dum förklara mig ! Jag planerar ingen graviditet som jag har sagt tusen gånger så jag är inte knäckt om de är negativt.  
    Okej men då är du väl inte gravid då utan lär få din mens snart antingen när du äter dina sockerpiller på kartan eller gör 1 veckas uppehåll.

Och gravidsymtom...ja du...har jag haft mååååånga gånger tom dom månader jag vet att det inte finns en chans i världen att jag kan vara gravid, det beror på hormoner i kroppen som är så lika graviditetsymtom. Hur länge var det sen du skulle ha din mens?
  • telgebo
    Mother of 5 skrev 2012-07-29 00:44:14 följande:
    Telgebo: 

Du hade skickat meddelande till mig som jag inte kunde besvara, då jag inte är inbjuden till ditt konto.

// T    
    Nej men väääännen, guuuuud vad länge sen!! Jag lägger till dig med detsamma, ett ögonblick
  • sessan1992
    telgebo skrev 2012-07-29 00:49:07 följande:
    Okej men då är du väl inte gravid då utan lär få din mens snart antingen när du äter dina sockerpiller på kartan eller gör 1 veckas uppehåll.

Och gravidsymtom...ja du...har jag haft mååååånga gånger tom dom månader jag vet att det inte finns en chans i världen att jag kan vara gravid, det beror på hormoner i kroppen som är så lika graviditetsymtom. Hur länge var det sen du skulle ha din mens?
    Förstår inte varför du ägnar tid åt att svara och undra när jag ska ha min mens om du tror att jag driver med er, Varför skulle jag ägna min tid åt att driva med folk på ett forum ? Har faktiskt ingen lust att vara med i denna tråden mera ,, lite väl tråkig stämning.  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester