• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ja Sessan grattis..eller vad man nu ska säga... Jag förstår inte varför du blir så agressiv för jag upplever inte att folk har varit otrevliga mot dig, iaf inte innan du var otrevlig emot dem.

Sen förstår jag inte riktigt varför man äter p-piller, inte har missat ett enda och sen går in i en tråd där folk faktiskt aktivt försöker bli gravida, har försökt ibland flera år. För mig framstår det hela som tämligen förvirrat och orealistiskt även om jag SÅKLART fattar att man kan längta helt galet efter barn även om man knaprar piller.

Finns dock flera trådar med bilder på uppbrutna clearblue digital som ser ut som dina och dessa var inte gravida, sen PRECIS SOM JAG SKREV så innebär det inte att du inte är gravid (uppenbarligen) men ditt digitala var ett inte positivt, oavsett streck på stickorna

• strumpan123
    Helenmedh skrev 2012-07-29 03:33:42 följande:
    Klicka på visa endast under hennes nick. Rfsutestet ligger på sida två
    ah okej, jag trodde jag kollat alla sidor så trodde inte det var upplagt. Måste ha missat
  • lilaemma
    sessan1992 skrev 2012-07-28 22:14:33 följande:
    Har tidigare skrivit ite i tråden angående mina graviditetstest, gjorde iallafall ett digitalt test nu ikväll som skulle visa plus eller minus i displayen. De visade minus men jag blev så fundersam att jag bröt upp testet och då ser jag detta !! kan den digitala displayen visat fel ? Eller ska jag inte lite på denna stickan ?

Din bild och beskrivning verkar inte vara ett digitalt test utan ett vanligt CB. Det ser positivt ut.
  • malialo
    lilaemma skrev 2012-07-29 09:59:04 följande:
    Grattis är vad vi säger! Det där är ett tydligt plus!
    Loppan8604 skrev 2012-07-29 09:58:09 följande:
    Ojoj grattis:)
    Taaack =) =)
  • telgebo

Malilao: Grattis till plus

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-07-29 10:06:49 följande:
    ja Sessan grattis..eller vad man nu ska säga... Jag förstår inte varför du blir så agressiv för jag upplever inte att folk har varit otrevliga mot dig, iaf inte innan du var otrevlig emot dem.

Sen förstår jag inte riktigt varför man äter p-piller, inte har missat ett enda och sen går in i en tråd där folk faktiskt aktivt försöker bli gravida, har försökt ibland flera år. För mig framstår det hela som tämligen förvirrat och orealistiskt även om jag SÅKLART fattar att man kan längta helt galet efter barn även om man knaprar piller.

Finns dock flera trådar med bilder på uppbrutna clearblue digital som ser ut som dina och dessa var inte gravida, sen PRECIS SOM JAG SKREV så innebär det inte att du inte är gravid (uppenbarligen) men ditt digitala var ett inte positivt, oavsett streck på stickorna
    Instämmer.
  • telgebo

Måste fråga: Varför bryter man upp testet? Vad är det för mening med det? Någon som testat negativt och sedan positivt bara för att testet är uppbrutet eller vad är frågan om?

• sessan1992

Grejen är den att jag har läst att cb digital inte alltid kan läsa av om de är ett för svagt streck. De var de som hände mig. Men nu har jag fått gravid även på cb digital :D mitt streck har blivit starkare

• AG11

Jag bröt iaf upp de tester som har plasteuta då de speglade sig

• lillabambi

Telgebo: Vissa tycker att man kan se tydligare om man tar ut test remsan men på digitala kan jag inte förstå eftersom man inte ska lita på strecken som blir

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester