• telgebo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Men sessan: Du är ju på dag 11 i din cykel idag då du fick mens den 19 juli. Förstår faktiskt ingenting

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo
    sessan1992 skrev 2012-07-29 10:23:17 följande:
    Grejen är den att jag har läst att cb digital inte alltid kan läsa av om de är ett för svagt streck. De var de som hände mig. Men nu har jag fått gravid även på cb digital :D mitt streck har blivit starkare
    Aldrig hört att CB digital inte visat rätt. Men visst tar man det på tok för tidigt så är det klart att det visar inte gravid.
  • malialo
    telgebo skrev 2012-07-29 10:18:21 följande:

Malilao: Grattis till plus

Tack så mycket
  • sessan1992

När man äter ppiller så kan man inte räkna piller mensen som vanlig mens. Därför kan jag inte veta vad jag är i min riktiga cykel.

• MrsC74

Sessan. Du bör kolla upp det. Du har just haft mens och har testat negativt fram till nu.
    Så kolla upp varför du blöder.

Har du bild ?

• telgebo
    AG11 skrev 2012-07-29 10:23:39 följande:
    Jag bröt iaf upp de tester som har plasteuta då de speglade sig
    Hur menar du med speglade sig? Ett positivt test syns ju .
    lillabambi skrev 2012-07-29 10:24:58 följande:
    Telgebo: Vissa tycker att man kan se tydligare om man tar ut test remsan men på digitala kan jag inte förstå eftersom man inte ska lita på strecken som blir
    Exakt det jag skrev till sessan redan igår, men då svarade hon bara att hon minsann läst på att ena strecket visar på HCG bla bla bla men jag håller med dig att testremsan INTE ska läsas av utan det är det som står på displayen som gäller.
  • sessan1992

Jag har ju som sagt inte testat negativt, Ska ringa min barnmorska imon.

• telgebo
    sessan1992 skrev 2012-07-29 10:27:34 följande:
    När man äter ppiller så kan man inte räkna piller mensen som vanlig mens. Därför kan jag inte veta vad jag är i min riktiga cykel.
    Är man gravid när man käkar p-piller så får man ingen blödning alltså mens. Eller hur ska man då annars veta att man är gravid har du tänkt?
  • telgebo
    MrsC74 skrev 2012-07-29 10:28:22 följande:
    Sessan. Du bör kolla upp det. Du har just haft mens och har testat negativt fram till nu.
    Så kolla upp varför du blöder.

Har du bild ?
    Undrar jag med och skulle också vilja se en bild på dagens digitala av sessan för att kunna tro på detta, för det verkar ju helkonstigt.
  • telgebo
    sessan1992 skrev 2012-07-29 10:31:15 följande:
    Jag har ju som sagt inte testat negativt, Ska ringa min barnmorska imon.
    Du kanske ska ringa en gyn så du får göra ett VUL.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester