• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sessan vore skoj att se en bild på de cbt

• sessan1992

Jag vet att de är såhär att Mensen man får när man äter mina ppiller är bara en fejk blödning. Denna blödning kan stanna kvar de första månaderna även om man är gravid eller så kan den försvinna direkt. Så mycket vet jag.

• MrsC74

Sessan: men du har ju visst testat negativt. Dels se trådar du lagt upp innan och det digitala i går. Jag blir hel snurrig på det här.
    Du skrev dessutom i en annan tråd att du gjort ytterligare ett negativt digitalt. Tidigare.

• Mini Léonie
    sessan1992 skrev 2012-07-29 10:35:03 följande:
    Jag vet att de är såhär att Mensen man får när man äter mina ppiller är bara en fejk blödning. Denna blödning kan stanna kvar de första månaderna även om man är gravid eller så kan den försvinna direkt. Så mycket vet jag.
    Är du på riktigt? 
    http://lyckanmini.devote.se
  • sessan1992

Men ni har vel hört folk som har mens som ändå är gravida. Annars kan jag inte påstå att ni är så erfarna.

• MrsC74

Absolut har jag hört det. Men ingen som samtidigt äter p piller , inte har missat ett enda och testar negativt. Men visst mirakel sker;)

• Mini Léonie
    sessan1992 skrev 2012-07-29 10:38:38 följande:
    Men ni har vel hört folk som har mens som ändå är gravida. Annars kan jag inte påstå att ni är så erfarna.
    Men du.. Du förstår väl själv att ingen tror dig när du lagt upp bilder på negativa test, skrivit att du tagit negativa digitala och sen påstår att ditt senaste digitala betyder gravid men bara är svagt.

Ärligt? Ge dig...

Påminner väldigt mkt om "justababy" som för några månader sedan drog lika märkliga historier som du gör nu! 
    http://lyckanmini.devote.se
  • sessan1992

Jag har ju SOM SAGT testat flera positiva nu.

• Snuttan 01

Tjejer snälla kan ni inte vara snälla mot varandra. Detta ska vara en trevligt tråd där vi kan växla tankar och sånt. Inte där man hoppar på varandra och är tykna mot varandra. Spelar ingen roll vem som är tyken mot vem jag tycker bara att det hade varit trevligt om ni kunde sluta.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester