• Trolltoka

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

malialo skrev 2012-07-29 09:38:18 följande:
    Kunde inte hålla mig från att testa idag (BIM - 4) igen och jag tycker att det är starkare än igår. Detta borde väl vara positivt eller vad säger ni?

Oh yes, det blir starkare! Kan nog säga grattis!
    trolltoka.wordpress.com ~ trolltoka.se *N 28+1 13/3-07♥H 40+6 29/1-10♥BF 5/1-13*
  • sweasmamma
    Kunde inte hålla mig från att testa idag (BIM - 4) igen och jag tycker att det är starkare än igår. Detta borde väl vara positivt eller vad säger ni?

GRATTIS=)
  • HejAlice

Grattis malialo. Det där måste ju vara + :)

• malialo

Tack så jättemycket!!! =) Jag är helt skakig av lycka och alla möjliga känslor! Som vi har längtat efter detta!!!

• sessan1992

Shiit vad flera personer i tråden är tykna och otrevliga, lämnar denna tråden nu !!! Inte alla trevligt att vara här ! Gjorde ett nytt digitalt test nu som visade GRAVID !!! Så förstår inte hur ni kan gå in på en tråd och vara så tykna. Jag är fan inte den enda som brutit upp ett test !

• TessLiihten
    sessan1992 skrev 2012-07-29 09:52:05 följande:
    Shiit vad flera personer i tråden är tykna och otrevliga, lämnar denna tråden nu !!! Inte alla trevligt att vara här ! Gjorde ett nytt digitalt test nu som visade GRAVID !!! Så förstår inte hur ni kan gå in på en tråd och vara så tykna. Jag är fan inte den enda som brutit upp ett test !
    Nej inte lämna gruppen.  
    Grattis till ditt plus.
    Nej det är du verkligen inte den enda som gjort. Jag har med gjort det.
    Men har du bild på det testet du tog med gravid på?

Grattis än en gång, och låt dig inte påverkas av det negativa. Kram 
  • Loppan8604

Ojoj grattis:)
  • lilaemma

Grattis är vad vi säger! Det där är ett tydligt plus!
  • Loppan8604
    sessan1992 skrev 2012-07-29 09:52:05 följande:

Grattis till plusset! Har inte hunnit läsa allt du skrivit men du e ny här inne va?! Hoppas pluset va önskat å njut av graviditeten:)
  • Wictooria

Sessan: du behöver ju inte tolka allt som otrevligt när man skriver ren fakta! Väx upp. :S du tar ju åt dig och blir arg för ingenting. Märks att du är gravid.;) Grattis!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester