Eveliina11 skrev 2012-07-29 15:33:44 följande:
Och en till sak som är intressant, hur visste ni när ni hade ÄL, använde ni ÄL test, kolla ni sekret osv
Kollade sekret, och tempade. Kan verkligen rek tempning, helt suveränt.
slemtorsk i din bralla skrev 2012-07-29 15:47:10 följande:
fast jag brukar vara den som ser när ingen annan ser annars *S* min man brukar kolla på tråden över min axel och begriiiiper inte hur jag ser streck överallt ha ha
Ha ha, jag ser också streck som ingen annan såg medan exet frågade hur fan kan du se streck hans tanke var syns det inte lätt så är det= negativ...typiskt så hade karlfan rätt varenda gång ha ha.
Jag är mer positiv av mig och ser svaaaaga test streck.
slemtorsk i din bralla skrev 2012-07-29 15:55:28 följande:
Vi var i Riga för ... två veckor sen ungefär... Underbart..billig mat när man åt ute, fräsch och OTROLIGT rent och välskött på gator och parker... kändes som att komma till öststaterna när man kom till Stockholm sen med fimpar och skit överallt på gatorna.
FOlk är artiga och trevliga, fast att shoppa var ju döden...iaf för mig.. ganska udda mode, liksom lite för mycket utav allt. TJejerna har ALLA svinigt höga klackar och de som inte har det jämnar ut med korta kjolar, gick en tjej framför oss som hade så kort kjol att troskanten vid skinkorna syntes...när hon stod still...gissa hur mycket av baken som syntes när hon gick (det var ju en kjol med lite vidd i så den vippade) mannen sitter ju i rullstol så han såg rakt upp i..... han visste inte var han skulle titta ha haha....
Mycket underbara byggnader, de jobbar hårt med att restaurera gamla hus så det är mycket renoveringar på gång, gamla stan är underbar att promenera i.. vi gick så himmelens mycket att jag gick ner 1 kg på de dagarna trots att jag åt mycket och gott och är gravid

Åhh jag måste bara åka till Riga. Min pappa och hans fru var där den 17 juli och sa att det var så fint och rent på gatorna i Riga och billigt var det också. De berättade att årslönen i Riga är 35.000 kr.
Ha ha, din man måste ha haft mycket trevligt i Riga.