• Ankena

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

telgebo skrev 2012-07-29 16:13:18 följande:
    Dags att sexa på

Vi gjorde det imorse. Så nu ere väl ba köra så de ryker antar ja
  • slemtorsk i din bralla
    telgebo skrev 2012-07-29 16:12:02 följande:
    Kollade sekret, och tempade. Kan verkligen rek tempning, helt suveränt.

Ha ha, jag ser också streck som ingen annan såg medan exet frågade hur fan kan du se streck hans tanke var syns det inte lätt så är det= negativ...typiskt så hade karlfan rätt varenda gång ha ha.

Jag är mer positiv av mig och ser svaaaaga test streck.

Åhh jag måste bara åka till Riga. Min pappa och hans fru var där den 17 juli och sa att det var så fint och rent på gatorna i Riga och billigt var det också. De berättade att årslönen i Riga är 35.000 kr.

Ha ha, din man måste ha haft mycket trevligt i Riga.
    min man blir mest generad över sånt ha ha... han hade inte sååå roligt annars för det är mycket  kullerstensgator och det är tufft med rullstol... vi gick ju över en timma för att hitta hotellet (hade vi haft en uppdaterad karta hade vi gått åt andra hållet och hittat snabbare men va fan.. vi följde ju gatan som hotellet låg på ha ha) och drog en resväska med hjul och fick såååå ont i axlarna så jag kan bara tänka hur han kände sig när vi lade oss på kvällen.. vi försökte ju undvika de värsta kullerstensgatorna men det var svårt för de fanns överallt och de var inte som kullersten i Sverige utan väldigt guppiga och svåra att ta sig fram över..
  • slemtorsk i din bralla
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-07-29 16:15:22 följande:
    min man blir mest generad över sånt ha ha... han hade inte sååå roligt annars för det är mycket  kullerstensgator och det är tufft med rullstol... vi gick ju över en timma för att hitta hotellet (hade vi haft en uppdaterad karta hade vi gått åt andra hållet och hittat snabbare men va fan.. vi följde ju gatan som hotellet låg på ha ha) och drog en resväska med hjul och fick såååå ont i axlarna så jag kan bara tänka hur han kände sig när vi lade oss på kvällen.. vi försökte ju undvika de värsta kullerstensgatorna men det var svårt för de fanns överallt och de var inte som kullersten i Sverige utan väldigt guppiga och svåra att ta sig fram över..
    vi åt lunch ute på ett "finare" italienskt ställe.. en rejäl portion foccacia-mackor, läsk och cappuccino för två personoer landade på 6 Lats... 1 Lats=13 kr
  • Eveliina11
    Meja2011 skrev 2012-07-29 15:53:25 följande:
    Bidrar med mina tester från tl ,med dotter äl+10 (bim-4) började jag ana svagt

Detta var en bra bild :) Alltså ser man inte något jätte tydligt streck förrän typ ÄL+ 12-13-14

Tänkte eftersom alla här väntar sig pluss på ÄL+7 typ :)

Klart att det är olika men tyckte detta var en jätte bra bild, är det några fler som har sånna här bilder? Med samma test eller olika test vid samma tillfälle?
  • Charin84

Jag testade med bastpatest gravstickor dagen innan mitt plus o det var på äl+12 och det var helt blankt.

Melvin 11-09-20 <3
  • Charin84

Sen testade jag med ett cb dagen efter, tänkte att det kanske visar med ett annat test och jag fick ett plus på äl+13, trodde det var kört den här månaden
    Melvin 11-09-20 <3
  • Trixxy

Tack för era tröstsvar
    Jag gick ner och köpte rosenrot ändå idag samt en ny termometer, så jag skall börja tempa med. Börjar tempa imorgon dag 2.
    Jag hoppas hoppas rosenrot hjälper lite nu. Någongång måste vi väl få till ett syskon?

• Trixxy
    Trixxy skrev 2012-07-29 18:19:25 följande:
    Tack för era tröstsvar
    Jag gick ner och köpte rosenrot ändå idag samt en ny termometer, så jag skall börja tempa med. Börjar tempa imorgon dag 2.
    Jag hoppas hoppas rosenrot hjälper lite nu. Någongång måste vi väl få till ett syskon?
    Glömde skriva: jag tog 2 tabletter rosenrot, stämmer det eller skall jag bara ta en om dagen?
  • annakoh1209
    Trixxy skrev 2012-07-29 18:19:54 följande:
    Glömde skriva: jag tog 2 tabletter rosenrot, stämmer det eller skall jag bara ta en om dagen?
    när jag åt dem så tog jag en på morgonen o en på kvällen
  • Trixxy
    annakoh1209 skrev 2012-07-29 18:32:44 följande:
    när jag åt dem så tog jag en på morgonen o en på kvällen
    ok tack för svaret=)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester