telgebo skrev 2012-07-29 16:12:02 följande:
Kollade sekret, och tempade. Kan verkligen rek tempning, helt suveränt.
Ha ha, jag ser också streck som ingen annan såg medan exet frågade hur fan kan du se streck hans tanke var syns det inte lätt så är det= negativ...typiskt så hade karlfan rätt varenda gång ha ha.
Jag är mer positiv av mig och ser svaaaaga test streck.
Åhh jag måste bara åka till Riga. Min pappa och hans fru var där den 17 juli och sa att det var så fint och rent på gatorna i Riga och billigt var det också. De berättade att årslönen i Riga är 35.000 kr.
Ha ha, din man måste ha haft mycket trevligt i Riga.
min man blir mest generad över sånt ha ha... han hade inte sååå roligt annars för det är mycket kullerstensgator och det är tufft med rullstol... vi gick ju över en timma för att hitta hotellet (hade vi haft en uppdaterad karta hade vi gått åt andra hållet och hittat snabbare men va fan.. vi följde ju gatan som hotellet låg på ha ha) och drog en resväska med hjul och fick såååå ont i axlarna så jag kan bara tänka hur han kände sig när vi lade oss på kvällen.. vi försökte ju undvika de värsta kullerstensgatorna men det var svårt för de fanns överallt och de var inte som kullersten i Sverige utan väldigt guppiga och svåra att ta sig fram över..