• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kunde inte hålla mig borta från testen så tog ett till nyss. Återigen ett svagt streck inom tiden som blir ännu lite svagare efter det torkat.

Hade jag inte vart så van vid spök hit och dit så hade jag nog tolkat det som väldigt tidig grav. Men det gör jag inte nu :/

• popcornplaya

Bäst på test är skit.... Fick svagt på ca 7 test igår men idag är det så blankt det kan bli. Nu lägger jag snart ner hela bebisverkstan, är inte meningen att det ska bli fler barn....

• popcornplaya

Plopp: min kompis fick 3+ på cb när hon va på bim+1 bara så visst är det möjligt.

Hur gör ni när ni länkar till photobucket? Har appen i telen men fattar inte. Är på bim+1 idag och självklart har jag använt alla stickor så jag återanvände två ;)

• popcornplaya

Sweeti: dom flesta som planerar barn tar förhoppningsvis folsyra. Jag har ätit det i snart två år. Det har inget med fertiliteten att göra. Kul att ni lyckades så snabbt men det beror nog inte på folsyran :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester