• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meeow: själv skulle jag aldrig vilja göra kub utan hellre fvp direkt.

• popcornplaya

Tiamo: då får du fjäska mkt tror jag ;) är nog många som vill ha men dom är nog rätt snåla med det. Men vet de som fått efter en del tjat.

Själv kommer jag få om jag vill nästa gång.

• popcornplaya

Tiamo: förstår om du är nervös då. Ja fvp visar ju betydligt mer även om det är mkt som inte syns där heller.

• popcornplaya

Jag skulle aldrig lita på resultatet även om jag fick 1: 1000000000. Och får man hög risk så blir det ju ändå att gå vidare med fvp. Då gör jag hellre fvp direkt och vet säkert. Om jag nu väljer att kolla upp.

Vet som sagt flera som fått väldigt bra resultat på kub men ändå fått barn med ds, väldigt chockade blev dom ju då.

• popcornplaya

Det kan man väll få göra om man vill ;) själv har jag ju en liten tjej som nyss fyllt 2 med ds och ena stunden kan jag nästan önska en till med ds och ibland inte ;)

• popcornplaya

Grattis till er som fått plus :)

Själv är jag i äl tider. Har väll äl om några dagar så vi myser på här hemma. Försök nr 18 eller nått nu :(

Nästa vecka blir det gynundersökning.

• popcornplaya

Johannalovisa: jag blir värre än vid mens ;) idag ville jag nästan skilja mig från mannen för att han tänt ett ljus så det runnit stearin på duken.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester