• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan: ammar du? Är ju annars inget konstigt att mensen dröjer med att komma tillbaka, 3 månader är ju inte så lång tid sen du födde. Min mens dröjde 8 mån efter yngsta barnet.

• popcornplaya

Jag har följt tråden från start men skriver inte så mkt. Skrev mer i början.

Har bim nån gång i helgen, allt mellan fredag och måndag. Testade neg idag så det är väll inget denna månad heller. Nästa gång går vi in på försök nr 19.

• popcornplaya

Illamåendet beror väll mer på hur man reagerar på alla hormoner än att man skulle ha nån sorts starkare graviditet.

• popcornplaya

Blir så trött på test som ger falskt hopp.... 

Igår tyckte jag mig ana nått svagt på stickorna, idag något lite tydligare anade jag något. Sparade urinen från imorse och gick och köpte ett vanligt cb och ett av apotekets egna test. Men inget.....

Syns dåligt på bilden då det var svårt att fånga strecket på bilden och det blev lite svagare efter tiden gick ut och jag hann inte ta nått kort inom tiden när det syntes bättre.

Är på äl+9 idag eller bim-4. 
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya

Hade du också bäst på test?

Har haft dom förr och inte fått såhär innan. Nu får jag på alla. Har väll hunnit med 4 idag ;)

• popcornplaya
    Nattönskan skrev 2013-03-27 11:35:31 följande:
    Ja, jag testade dem. Jag fick streck på vissa, med däremot inte på alla. Åh då hoppas jag att det betyder att det är något för dig att du får på alla. Gud så spännande
    Ett av mina test ligger nog tillbaka i tråden om du vill kolla, tror jag provade i januari alt tidigt februari med dem.
    Jag blir riktigt sur om det är spök. Gjorde tre imorse som alla visade väldigt svagt. Och sen gjorde jag ett vid 10 som visade likadant. Igår kväll gjorde jag två som man också kunde ana på. Tidigare månader har jag som mest lyckats se remsan där färgen ska fastna men aldrig fått sådär innan.

Så antingen är det nått knas med hela lotnr som jag fått eller....nä jag vågar inte tro nått annat när cb inte visade nått.

Är så trött på att få upp hoppet lite. Har försökt i snart två år...... 
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester