• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Här är mina äl+5 bilder, haha. Ja jag är så knäpp att jag till och med tog två.

Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    Maramina skrev 2012-09-22 13:41:17 följande:

Det är ju sanslöst tidigt, men jag tycker mig ana något på både!
    Ja jag anar irl också. Men det är omöjligt att nått äkta syns såhär tidigt, dessa spök alltså....
  • popcornplaya

Blir ju lite sur på testen, hade jag testat om några dagar hade jag kanske fått upp hoppet att det kanske va nått. Men nu när det är så tidigt så vet man ju att det bara är spök.

• popcornplaya

Var ju ett cb kvar i förpackningen som jag självklart var tvungen att ta, haha. Så som det ser ut på översta är väll ungefär som det ser ut irl. Dessa skuggor alltså.... Är bara äl+6 idag ju.

• popcornplaya
    Knasten83 skrev 2012-09-23 08:18:42 följande:
    Popcorn: ååh, du skulle väntat 2 dar till iaf! Fast jag e precis som du ;)
    Haha går ju inte å vänta när testet ligger här hemma. Men nu är det inga mer test hemma och jag ska försöka att hålla det så. Mannen har frivecka nu i veckan också och då blir det lättare att hålla sig ifrån att köpa test.
  • popcornplaya
    SappeMed2BB skrev 2012-09-23 07:54:49 följande:
    Äh ingen idé gick nyss på toa. Tanten är här :( då är de väl bara att försöka igen nästa månad.
    Skit med mens :(
  • popcornplaya
    Tess26 skrev 2012-09-23 09:20:45 följande:
    jadå. igår sist. ett  spökstreck  fick jag till  med rfsu men inget mer...så jag bara väntar. drygt som F*******N!
    Hur vet du att det va ett spökstreck då?
  • popcornplaya

Jag använde bäst på tests stickor förra månaden och tycker väll dom va ok dock fick jag lite spök på dessa också.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester