• Radioactiive

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Slemmis: Låna din bild från i lördags, tyckte ja såg mig något där. gjorde om lite

väldigt svagt i mina ögon dock, men tycker mig se något där när ja vinklar huvudet ner lite.
  • slemtorsk i din bralla

Radioactive

det SKA inte vara nåt där och är det så är det så svagt så det är bra... det ska ju vara blankt i några dagar nu för att sprutan ska ha gått ur systemet helt......och nu har den helt klart gjort det..även om det syns skuggor så är de ju negativa, så nu är det bara att vänta

• MoaMaria

LillaPluppen; vad är en evaporation line, är det det som är ett spökstreck? Jag ser nämligen inte själv vilken färg för det är så svagt...

Frukost; Är på Bim+2 (ungefär). Spännande... :)

• Lindis1974

Slemtorsk. Ja det är negativt. Det e bra för då vet du definitivt det är borta nu.
    Tidigaste jag har hört är en tjej som plussade på RD6 men det var med en blastocyst. Dem fäster tidigare. RD8 är det tidigaste jag har hört med ett vanligt 2- dagars. Innan dess är princip omöjligt.

• slemtorsk i din bralla
    Lindis1974 skrev 2011-12-05 21:22:03 följande:
    Slemtorsk. Ja det är negativt. Det e bra för då vet du definitivt det är borta nu.
    Tidigaste jag har hört är en tjej som plussade på RD6 men det var med en blastocyst. Dem fäster tidigare. RD8 är det tidigaste jag har hört med ett vanligt 2- dagars. Innan dess är princip omöjligt.
    ja det låter ju troligt....tiden känns ju bara såååå dryg.. RD 5 i dag och jag håller på att smälla av *S*

Drömmer helt underliga saker, i natt drömde jag att jag hade löss...stora jävlar....
  • Lindis1974

Usch. Löss är så äckligt.
    Tiden går så sakta när man ruvar. Men snart så:)

• konkelbär

Nu måste ni faktiskt hjälpa mig! Först och främst - jag har blivit fet utan att gå upp i vikt (!)

För det andra, jag kollade på ett tre dagar gammalt clear blue som då visade EXTREMT svagt plus - nu visade det tydligt plus. Men jag har tagit tre stycken RFSU "testa tidigt" och dom har visat negativt.

Vad är detta?

• slemtorsk i din bralla
    konkelbär skrev 2011-12-05 21:29:37 följande:
    Nu måste ni faktiskt hjälpa mig! Först och främst - jag har blivit fet utan att gå upp i vikt (!)

För det andra, jag kollade på ett tre dagar gammalt clear blue som då visade EXTREMT svagt plus - nu visade det tydligt plus. Men jag har tagit tre stycken RFSU "testa tidigt" och dom har visat negativt.

Vad är detta?
    testa tidigt är SKIT ...clearblue är SKIT *S*

Ta ett digitalt eller något annat test är mitt tips... om du hade ett svagt plus som du såg tydligt så är du ju gravid iofs
  • konkelbär
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-05 21:31:31 följande:
    testa tidigt är SKIT ...clearblue är SKIT *S*

Ta ett digitalt eller något annat test är mitt tips... om du hade ett svagt plus som du såg tydligt så är du ju gravid iofs
    Men herregud Okej, vilket ska jag köpa??
  • konkelbär

Men det första var EXTREMT svagt, killen tyckte inte "direkt att han såg nåt"... Men testet visade ju positivt 3 dagar gammalt.. Kan det inte vara falskt plus om det har gått så pass många dagar?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester