• Squeezy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Okej, kolla noga. Var brutalt ärliga. Det första är den riktiga bilden. Den andra är endast "auto level" på... Jag blir knäpp. Men tycker att det ser ljust, ljust rosa ut irl. Men mina ögon kan lura mig så... Syns något? Varsågoda att trixa lite om ni vill.

• konkelbär
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-05 21:48:18 följande:
    men det är ju ett isärplockat test.. och just clearblue ska man verkligen inte plocka isär för det blir inte rätt då...har varit flera tjejer här som hävdat att de fått positivt och haft isärplockade tester som liknar ditt som "bevis" men inte fan har de varit gravida
    Testet var väl dessutom typ 3 dagar gammalt??

Ta ett nytt, digitalt så behöver du inte tveka
    Låter som jag kan slippa oroa mig då kanske..
  • Squeezy
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-05 20:51:16 följande:
    tog ett test i dag igen..SÅÅÅKLAR *ASG*

var till synes helt negativt.. titta nedan

Men så kollade jag på det nyss så klart...flera timmar senare och då ser det ut som ett streck..troligtvis en spökis eftersom det verkligen inte fanns där inom tidsramen...men det blir ju genast så att jag funderar på om sprutan ändå inte gått ur kroppen..eller.............om.......
    På detta test syns en skugga... Ååh.. :P Nu får du ju testa imorgon igen. :D
  • slemtorsk i din bralla
    Squeezy skrev 2011-12-05 21:50:34 följande:
    Okej, kolla noga. Var brutalt ärliga. Det första är den riktiga bilden. Den andra är endast "auto level" på... Jag blir knäpp. Men tycker att det ser ljust, ljust rosa ut irl. Men mina ögon kan lura mig så... Syns något? Varsågoda att trixa lite om ni vill.

när jag mixade lite blev det tyvärr bara en vit linje
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-05 21:24:16 följande:
    ja det låter ju troligt....tiden känns ju bara såååå dryg.. RD 5 i dag och jag håller på att smälla av *S*

Drömmer helt underliga saker, i natt drömde jag att jag hade löss...stora jävlar....

XD haha men anar mig en skugga på ditt test. det börjar bli mer o mer spännande juh ;)
  • slemtorsk i din bralla

Radioactive...har gjort ivf och då tar man en spruta som bland annat innehåller hcg, 36 timmar före äggplock for att ägg3n ska lossa, det kan ta upp mot 10 dagar innan sprutan försvunnit ur kroppen, först efter det kan man lita på att ett positivt test innebär graviditet. Nu har jag testat för att se om den försvunnit..är på tok för tidigt ..bara 5 dagar sen jag fick tillbaka mina embryon

• Jennie83

Visst ser ni inget streck??? =) hoppas ni inte gör de och att de blivit neg (fick mf förra fredagen)
    ser just nu själv  bara ett svagt, här så ja hoppas de blir minus snart så man kan börja prova igen
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester