• Squeezy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-05 12:03:03 följande:
    jajamensan

får se när det lugnar sig här..sitter på skolans café och det är ständiga köer till toa vid den här tiden.......men jag återkommer GARANTERAT:.. men troligtvis är det ju negativt även idag.. är det något annat så blir jag misstänksam ..hahah.....
    Hoppas ju nästan att det skulle vara negativt idag. För då vet du verkligen att det är positivt om det skulle visa något imorgon eller på onsdag. Är det positivt idag så tror du inte på det ändå förrens om några dagar. :P
  • slemtorsk i din bralla
    Squeezy skrev 2011-12-05 12:06:26 följande:
    Hoppas ju nästan att det skulle vara negativt idag. För då vet du verkligen att det är positivt om det skulle visa något imorgon eller på onsdag. Är det positivt idag så tror du inte på det ändå förrens om några dagar. :P
    exakt.. du förstår mig såå bra
  • popcornplaya
    Squeezy skrev 2011-12-05 12:00:58 följande:
    Har oxå haft en heldel konstiga streck. Så innan det är ett tydligt rosa streck så litar jag inte ett dugg på det. Kan lixom inte låta bli att testa bara. :P Tycker det är roligt att trixa med dom, även om jag vet att det inte är ett positivt test. :)
    Nä man vågar ju inte tro fören man antingen har ett superstarkt streck eller fått GRAVID på cb digitala. Jäkla spökstreck alltså som ska luras, kanske straffet för att man testar för tidigt eller nått...hehe
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • JennyOhlsson

Tog ett test igår vid 12 tiden o det visade ett ganska starkt plus hoppas på starkare på onsdag o på fredag eller lördag ska jag testa med CB-digital

• MHe86
    JennyOhlsson skrev 2011-12-05 13:48:10 följande:
    Tog ett test igår vid 12 tiden o det visade ett ganska starkt plus hoppas på starkare på onsdag o på fredag eller lördag ska jag testa med CB-digital
    Grattis!!!
  • minstörstalycka

Måste fråga er, kan ältesterna visa starka posetivt innan mens om mensen är påväg? Eller betyder det gravid?
    Självklart måste hon köpa ett test, men bor en bit ifrån staden och utan körkort ;)
     En vän till mig som undrade. :)

• Ljushuvudet
    minstörstalycka skrev 2011-12-05 14:48:28 följande:
    Måste fråga er, kan ältesterna visa starka posetivt innan mens om mensen är påväg? Eller betyder det gravid?
    Självklart måste hon köpa ett test, men bor en bit ifrån staden och utan körkort ;)
    Det kan vara för att mensen är påväg eller för en graviditet. Enda sättet att veta är att ta ett gravtest
  • LitenEmma91
    Ja, dom kan visa starkt pos vid mens så man blir inget klokare av att testa, det kan även visa neg vid graviditet.
  • popcornplaya
    Ja det kan väll betyda både mens eller graviditet tyvärr....
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • Gummsan
    Tryck på visa endast under mig så ser du mitt ältest samma dag som mensen senare dök upp....
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester