• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Helenmedh skrev 2011-12-05 10:44:30 följande:
    Hej tjejer! Bim+11 idag och ingen mens...
    Väntar på mina test från testlagret, någon som vet om dom fått in testen och börjat skicka ut dem eller måste jag vänta ännu längre? 
    Jag väntar också! Men om dom har fått in dom i lager nu så borde dom ju börja skicka ut idag tidigast och då får vi väll dom tidigast imorgon. Om dom nu är på lager igen vill säga.
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • Helenmedh
    popcornplaya skrev 2011-12-05 11:04:50 följande:
    Jag väntar också! Men om dom har fått in dom i lager nu så borde dom ju börja skicka ut idag tidigast och då får vi väll dom tidigast imorgon. Om dom nu är på lager igen vill säga.
    Ringde nu och dom skulle få in på onsdag.. Orkade inte vänta så dom skickar stavar med dagens post  utan kostnad
  • popcornplaya
    Helenmedh skrev 2011-12-05 11:10:30 följande:
    Ringde nu och dom skulle få in på onsdag.. Orkade inte vänta så dom skickar stavar med dagens post  utan kostnad
    Det är bra service i alla fall!
  • Helenmedh
    popcornplaya skrev 2011-12-05 11:14:28 följande:
    Det är bra service i alla fall!
    Ja det är det verkligen
  • Squeezy

Tokneg på mitt test idag. Iofs inte bim förrens lördag eller söndag. Men man vill ju se det där strecket ändå... Så givetvis lekte jag lite och kan ju då ana något på testet. Med största sannolikhet färgrester eller någon dum skugga... Men lägger upp bilderna ändå.

Det första och andra är redigerat. Det understa är "original".

• slemtorsk i din bralla

Höststjärna.. jag tycker mig se streck på de redigerade...

Funderar på om jag ska smita i väg o ta ett test *ASG* har inte kissat sen kl 4.30 i morse.. har druckit en kopp te och tre stora glas juice på den tiden ..........

• popcornplaya
    Squeezy skrev 2011-12-05 11:43:59 följande:

Tokneg på mitt test idag. Iofs inte bim förrens lördag eller söndag. Men man vill ju se det där strecket ändå... Så givetvis lekte jag lite och kan ju då ana något på testet. Med största sannolikhet färgrester eller någon dum skugga... Men lägger upp bilderna ändå.

Det första och andra är redigerat. Det understa är "original".

Jag kan nog ana nått vääääldigt svagt även på det understa men om det är spök eller riktigt är ju svårt att säga. Efter alla mina spök så vågar jag knappt lita på gravtester längre.....
  • Squeezy
    popcornplaya skrev 2011-12-05 11:56:12 följande:
    Jag kan nog ana nått vääääldigt svagt även på det understa men om det är spök eller riktigt är ju svårt att säga. Efter alla mina spök så vågar jag knappt lita på gravtester längre.....
    Har oxå haft en heldel konstiga streck. Så innan det är ett tydligt rosa streck så litar jag inte ett dugg på det. Kan lixom inte låta bli att testa bara. :P Tycker det är roligt att trixa med dom, även om jag vet att det inte är ett positivt test. :)
  • Squeezy
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-05 11:55:26 följande:
    Höststjärna.. jag tycker mig se streck på de redigerade...

Funderar på om jag ska smita i väg o ta ett test *ASG* har inte kissat sen kl 4.30 i morse.. har druckit en kopp te och tre stora glas juice på den tiden ..........
    Smit iväg o ta ett test! :D Du köpte väl 2?
  • slemtorsk i din bralla
    Squeezy skrev 2011-12-05 12:01:50 följande:
    Smit iväg o ta ett test! :D Du köpte väl 2?
    jajamensan

får se när det lugnar sig här..sitter på skolans café och det är ständiga köer till toa vid den här tiden.......men jag återkommer GARANTERAT:.. men troligtvis är det ju negativt även idag.. är det något annat så blir jag misstänksam ..hahah.....
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester