• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

BebisVagga skrev 2011-12-05 09:08:02 följande:
    ja nått svagt e det på mitt...

jaja nu ska jag iaf vänta 2 dagar
    Gör du så.. det kan ju vara så att du inte har tillräckligt hög hormonhalt ännu, det är ju så olika från person till perso, plus att jag har hört att RFSU sällan visar "för tidigt" inte ens deras testa-tidigt sägs göra det..vilket ju blir lite absurt kan man tycka
  • BebisVagga
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-05 09:09:41 följande:
    Gör du så.. det kan ju vara så att du inte har tillräckligt hög hormonhalt ännu, det är ju så olika från person till perso, plus att jag har hört att RFSU sällan visar "för tidigt" inte ens deras testa-tidigt sägs göra det..vilket ju blir lite absurt kan man tycka
    haha ja.. men BIM idag har jag nog INTE... har kunnat plusa på bim-3 som tisidasg innan... så det e väl där jag e troligtvis/ förhoppningsvis
  • blomkruka

Bebisvagga jag tror det är positivt! Det borde bli starkare snart, man ser ju ganska tydliga rosa streck!

• Spartacus
    BebisVagga skrev 2011-12-05 09:08:02 följande:
    ja nått svagt e det på mitt...

jaja nu ska jag iaf vänta 2 dagar

har haft som er men det var negativt så det känns som det kan gå i vilken riktning som helst, håller tummarna för ett plus då såklart! eller i erat fall ett rosa streck...

rfsu visar ganska ofta ett svagt streck är min erfarenhet och dessutom så visar det inte plus tidigare än t ex. CB där i alla fall jag tycker det blir mycket tydligare! eller det digitala vid bim-dagen, kan man nog också räkna som säkert för de flesta.

lycka till!

• slemtorsk i din bralla
    Spartacus skrev 2011-12-05 09:34:56 följande:

har haft som er men det var negativt så det känns som det kan gå i vilken riktning som helst, håller tummarna för ett plus då såklart! eller i erat fall ett rosa streck...

rfsu visar ganska ofta ett svagt streck är min erfarenhet och dessutom så visar det inte plus tidigare än t ex. CB där i alla fall jag tycker det blir mycket tydligare! eller det digitala vid bim-dagen, kan man nog också räkna som säkert för de flesta.

lycka till!

jag tycker aldrig man får streck på RFSU, just därför tycker jag dem är säkra men de är så okänsliga......vilket gör att man blir ju otroligt otålig för helst vill man ju veta typ dagen efter man (ev) blivit befruktad

För mig var det negativa testet positivt eftersom då vet jag att min spruta gått ur blodet...så nu hoppas jag att jag kan hålla mig från att testa i några dagar (yeah right!!!!) för nästa positiva test skulle då verkligen innebära positivt för mig..... men jag skulle ändå inte lita på ett plus i dag så här tidigt...
  • popcornplaya
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-05 09:40:18 följande:
    jag tycker aldrig man får streck på RFSU, just därför tycker jag dem är säkra men de är så okänsliga......vilket gör att man blir ju otroligt otålig för helst vill man ju veta typ dagen efter man (ev) blivit befruktad

För mig var det negativa testet positivt eftersom då vet jag att min spruta gått ur blodet...så nu hoppas jag att jag kan hålla mig från att testa i några dagar (yeah right!!!!) för nästa positiva test skulle då verkligen innebära positivt för mig..... men jag skulle ändå inte lita på ett plus i dag så här tidigt...
    Jag har fått spök på två RFSU nu så jag vet inte hur mkt jag litar på dom längre Obestämd
    '

Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    BebisVagga skrev 2011-12-05 09:12:16 följande:
    haha ja.. men BIM idag har jag nog INTE... har kunnat plusa på bim-3 som tisidasg innan... så det e väl där jag e troligtvis/ förhoppningsvis
    Men ditt tycker jag inte ser ut som ett spök!
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • Helenmedh

Hej tjejer! Bim+11 idag och ingen mens...
    Väntar på mina test från testlagret, någon som vet om dom fått in testen och börjat skicka ut dem eller måste jag vänta ännu längre? 

• sweasmamma
    BebisVagga skrev 2011-12-05 08:39:55 följande:
    HÄR har ni dagens test.. för mej NEGATIVT...
    nej !!! streck 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester