Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
jaja nu ska jag iaf vänta 2 dagar

Bebisvagga jag tror det är positivt! Det borde bli starkare snart, man ser ju ganska tydliga rosa streck!
har haft som er men det var negativt så det känns som det kan gå i vilken riktning som helst, håller tummarna för ett plus då såklart! eller i erat fall ett rosa streck...
rfsu visar ganska ofta ett svagt streck är min erfarenhet och dessutom så visar det inte plus tidigare än t ex. CB där i alla fall jag tycker det blir mycket tydligare! eller det digitala vid bim-dagen, kan man nog också räkna som säkert för de flesta.
lycka till!
har haft som er men det var negativt så det känns som det kan gå i vilken riktning som helst, håller tummarna för ett plus då såklart! eller i erat fall ett rosa streck...
rfsu visar ganska ofta ett svagt streck är min erfarenhet och dessutom så visar det inte plus tidigare än t ex. CB där i alla fall jag tycker det blir mycket tydligare! eller det digitala vid bim-dagen, kan man nog också räkna som säkert för de flesta.
lycka till!
Hej tjejer! Bim+11 idag och ingen mens...
Väntar på mina test från testlagret, någon som vet om dom fått in testen och börjat skicka ut dem eller måste jag vänta ännu längre?
jag vill också testa!!!!!!men nej SKA hålla mig tills tidigast onsdag !!!!