• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-06 08:58:56 följande:
    Jag vet inte vad oddsen är för att båda tar sig, vet bara att chansen att ETT tar sig ökar med 5-10 % när man sätter in två...

Jag är mer än nöjd med ett men visst vore det lite coolt att få två..gammal kärring som jag är

39 va om jag minns rätt eller e jag ute o cycklar? Skäms
  • slemtorsk i din bralla
    alexander2011 skrev 2011-12-06 09:01:52 följande:
    hehe hade varit lite fräckt asså :) du MÅSTE bara uppdatera
    självklart.. men än så länge är jag vääääldigt lugn eftersom det i dag är 10 dagar sen jag tog sprutan..alla små skuggor och skiftningar KAN bero på den men i morgon är det bara att köra- då har den inte en chans att inverka överhuvudtaget *S*

Nu tog jag ju visserligen ett helt vitt test häromdagen men det är ju det du påstår att du ser något på....så helt säker kan jag inte vara...
  • slemtorsk i din bralla
    alexander2011 skrev 2011-12-06 09:02:23 följande:
    39 va om jag minns rätt eller e jag ute o cycklar? Skäms
    INTE ÄN *S*

I februari fyller jag ... men än så länge är jag ju bara 38
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-06 09:03:56 följande:
    INTE ÄN *S*

I februari fyller jag ... men än så länge är jag ju bara 38
    min sambos syster är 40 o väntar barn nu utan problem
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-06 09:03:23 följande:
    självklart.. men än så länge är jag vääääldigt lugn eftersom det i dag är 10 dagar sen jag tog sprutan..alla små skuggor och skiftningar KAN bero på den men i morgon är det bara att köra- då har den inte en chans att inverka överhuvudtaget *S*

Nu tog jag ju visserligen ett helt vitt test häromdagen men det är ju det du påstår att du ser något på....så helt säker kan jag inte vara...
    men du fick ju helt blankt för 3 dagar sen var det va o nu börjar man ana så nja skulle allt tro att det är nått, vi hoppas :)
  • slemtorsk i din bralla
    alexander2011 skrev 2011-12-06 09:08:57 följande:
    min sambos syster är 40 o väntar barn nu utan problem
    problemet är ju att vi måste ha hjälp med IVF och det får man inte efter man har fyllt 40 så därför börjar det brinna lite i knutarna
  • Knasten83

Lusentapp: åh vilken tuff sits. Diskutera riktigt med pappan och se över era möjligheter att ha ett barn till. Ekonomiskt, kroppsligt, psykiskt, praktiskt!
    Jag tycker absolut inte det är ego att göra abort när man gjort allt för att förhindra grav. Ni skyddade ju er!

Ring bm för råd och stöd också tycker jag. Lycka till!

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2011-12-06 09:17:28 följande:
    Carmat85: har du en gosse på 3,5 mån och försöker igen?? Hur orkar du??? ;)

hahaha det undrar jag med ibland :) alexander är ett nöjd och go bebis och jag har alltid velat ha två tätt dvs med bara året emellan o jag längtar så. vissligen hade jag en tuff graviditet o förlossningen :O uhh. visst det skrämmer mig mer än att ha två barn. om andra klarar det varför inte jag :) dubbel kärlek lixom
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-06 09:17:51 följande:
    problemet är ju att vi måste ha hjälp med IVF och det får man inte efter man har fyllt 40 så därför börjar det brinna lite i knutarna

ajaj då förstår jag men allt inom 2 år kommer du vara gravid, det tror jag allt :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester