• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mitt humör går verkligen upp o ner....är helt säker på att vi har misslyckats denna gången..just nu... känns inte alls troligt att vi skulle ha lyckats.

Vet inte vad jag bygger det på för brösten värker som om de håller på att sprängas, men jag tar ju progesteron och det kan ha den inverkan....

Det streck man med största ansträgning kunde se på testet i morse var säkert bara en spökis.... usch...jag hatar denna väntan ... och vetskapen att om vi misslyckats så följer en ny period på nästan 2 månader med nässprej och sprutor och hopp om att lyckas..

• JennyOhlsson
    BebisVagga skrev 2011-12-06 13:01:19 följande:
    så svag skugga att jag inte ens fick det på bild... här e iaf mitt bästa försök att visa er.. men men...

1.5 timmes kiss har kanske inte så mycker hcg,,

kanske ska ge upp nu..
    vågar inte säga att jag ser ngt..
    kanske kanske kanske men kan vara synvilla...

nej ge inte upp!!!!
    det har inte jag gjort, du ser ju hur mina ser ut och det är morgonurin
  • JennyOhlsson
    BebisVagga skrev 2011-12-06 13:01:19 följande:
    så svag skugga att jag inte ens fick det på bild... här e iaf mitt bästa försök att visa er.. men men...

1.5 timmes kiss har kanske inte så mycker hcg,,

kanske ska ge upp nu..
    och jag är på BIM + 2-4
  • Soffiie
    JennyOhlsson skrev 2011-12-06 12:33:19 följande:

Så här såg mina test ut i morse
    taget ca 2-3 minuter efter det varit doppat i urinen...

blir knäpp snart på detta men får lita på BM
    om det är sånna testa tidigt du använder så förstår jag att du får så svaga för det är inte så mycket färgpigment i dem just för att dme inte ska visa FEL när dem mäter så låg hcg som 10mlu.
    jag har testat med så många stickor och när jag fått jätte starkt me vanliga tester som testlagrets 25mlu har jag fått så svaga som du på 10 mlu
    hoppas det inte blev för rörigt. jag skulle råda dig ta ett annat test fgrån tex apotekets egna i så fall apoteket hjärtat har jag bra erfarenheter av billiga och bra,,,
  • BebisVagga
    JennyOhlsson skrev 2011-12-06 13:05:42 följande:
    och jag är på BIM + 2-4
    jag e på bim-1 tror jag..

har två tester till hemma, men fan vill itne slösa upp dem på ännu en synvilla
  • JennyOhlsson
    Soffiie skrev 2011-12-06 13:07:00 följande:
    om det är sånna testa tidigt du använder så förstår jag att du får så svaga för det är inte så mycket färgpigment i dem just för att dme inte ska visa FEL när dem mäter så låg hcg som 10mlu.
    jag har testat med så många stickor och när jag fått jätte starkt me vanliga tester som testlagrets 25mlu har jag fått så svaga som du på 10 mlu
    hoppas det inte blev för rörigt. jag skulle råda dig ta ett annat test fgrån tex apotekets egna i så fall apoteket hjärtat har jag bra erfarenheter av billiga och bra,,,
    ja det är såna med bara 10...
    Okej trodde dom skulle kunna bli lite starkare med tiden men då vet jag...
    har ett test kvar, apotekets egna...
    får väl testa med det i morgon bitti och hoppas på ett bländande streck då

tack för informationen ...Cool
  • JennyOhlsson
    BebisVagga skrev 2011-12-06 13:08:57 följande:
    jag e på bim-1 tror jag..

har två tester till hemma, men fan vill itne slösa upp dem på ännu en synvilla
    ja men då borde du få starkare plus snart..
    vänta tills du är på BIM +...
  • Soffiie
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-06 13:03:34 följande:
    Mitt humör går verkligen upp o ner....är helt säker på att vi har misslyckats denna gången..just nu... känns inte alls troligt att vi skulle ha lyckats.

Vet inte vad jag bygger det på för brösten värker som om de håller på att sprängas, men jag tar ju progesteron och det kan ha den inverkan....

Det streck man med största ansträgning kunde se på testet i morse var säkert bara en spökis.... usch...jag hatar denna väntan ... och vetskapen att om vi misslyckats så följer en ny period på nästan 2 månader med nässprej och sprutor och hopp om att lyckas..
    Du får inte ge upp hoppen ännu  jag tror stenhårt på att du kommer få ett plus.. jag såg streck på dina bilder från i morse,, och om du fått blankt innan borde det väl betyda nått... näää du som brukar va så positiv inte ge upp ännu jag håller tummarna stenhårt
  • sweasmamma

idag ska jag till bm !! skönt!!! jag vet att jag har 3 dagar kvar innan mens men känner mig nedslagen och jag fick komma idag,ställa frågor hur vi kan öka chanserna till en graviditet OCH sluta röka =)

• Lindis1974

Jag känner igen det där slemtorsk.
    Jag skulle råda dig att låta bli testandet ett par dagar. Det stressar bara upp dig och det ÄR för tidigt för att du ska kunna se något. Är ett ägg eller två fäst så har kroppen inte hunnit med att producera mätbar HCG.
    Vänta till fredag i alla fall. Jag vet att det inte är lätt men klagade jag av att vänta till RD12 så gör du det oxå.

Var det bra kvalitet på äggen ni stoppade in ?

Stor kram till dig.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester