• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

JennyOhlsson skrev 2011-12-06 11:44:12 följande:
    håller tummarna
    Tack=)

Hålelr tummarna för dig me!!!!
  • JennyOhlsson
    Jennie83 skrev 2011-12-06 11:44:55 följande:
    Tack=)

Hålelr tummarna för dig me!!!!
    tack

känns skönt och veta att man ska till BM på måndag...
    göra ett test hos dom och se hur mkt det visar...
  • Spartacus
    BebisVagga skrev 2011-11-29 14:09:19 följande:

nu har testet vilat en stund..
    jag lägger inte upp bilden för att fråga om ni tror jag e gravid.. detta tester e enligt mej NEGATIVT.. vill bara visa hur konstigt det ser ut.. e som att all färg e runtomkring strecket..  förstår inte hur det kan bli så
    ganska vanligt för rfsu! det är när det fått lite för stora mängder urin på sig, du har hållt stickan i bägaren lite länge eller djupt... "gravidstrecket" är vitt, vilket innebär negativt. det är tydligt färgat när man ska tolka in gravid, och det syns.
  • kanske 4a

oj oj vad ni skriver. Tar flera timmar att läsa ikapp när man missat några dagar :) Min mr har varit här en dryg vecka så jag har inte velat sitta här så hon ser det. Men nu har jag läst ikapp och här kommer ett kollektivt:

Grattis!! till alla som plussat 
    Tummar!! till alla som är i testartagen 
    Tröstkram till alla som fått mensskrället på besök eller drabbats av misfall :( 

Själv tror jag äntligen äl är på gång, dag 16 idag och molvärk. Äl-test negativt igår tar ett nytt i em/kväll.

kram på er!     

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • JennyOhlsson

Så här såg mina test ut i morse
    taget ca 2-3 minuter efter det varit doppat i urinen...

blir knäpp snart på detta men får lita på BM
  • BebisVagga
    Spartacus skrev 2011-12-06 12:22:34 följande:
    ganska vanligt för rfsu! det är när det fått lite för stora mängder urin på sig, du har hållt stickan i bägaren lite länge eller djupt... "gravidstrecket" är vitt, vilket innebär negativt. det är tydligt färgat när man ska tolka in gravid, och det syns.
    ja men detta testet e ju gammalt nu..

har fått svaga plus efter det..
  • BebisVagga
    mamma Linder skrev 2011-12-06 12:32:47 följande:
    Hur går det för bebisvagga??
    Kunde inte hålla mej.. köpte en CB o jag hade redan kissat 1.5 timme innan så det blev jääääättesvagt +... så jag tänkte jag tar ett nytt i morgonbitti
  • JennyOhlsson
    BebisVagga skrev 2011-12-06 12:35:52 följande:
    Kunde inte hålla mej.. köpte en CB o jag hade redan kissat 1.5 timme innan så det blev jääääättesvagt +... så jag tänkte jag tar ett nytt i morgonbitti
    hoppas det visar starkare
  • BebisVagga

så svag skugga att jag inte ens fick det på bild... här e iaf mitt bästa försök att visa er.. men men...

1.5 timmes kiss har kanske inte så mycker hcg,,

kanske ska ge upp nu..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester