• JennyOhlsson

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-12-06 16:09:34 följande:
    fattar du nu =) ??? 
    haha...
    ja kanske

måste testa med CB-digital också...

sen KANSKE jag fattar
  • sweasmamma
    1979sandy skrev 2011-12-06 15:51:17 följande:

Älskar denna tråd!
    Och nu har jag fått spatt hemma, är på bim -4. Gjorde 3e inseminationen för förra söndagen... Har ont i huivudet som aldrig förr och ett visst illamående. Gjorde två clearblue idag.. vad tror ni?? :)
    De uppbrutna är från första, det "hela" från det senaste... *man är ju dum i huvet* ..:) 

nedersta plus=)
  • sweasmamma
    JennyOhlsson skrev 2011-12-06 16:10:29 följande:
    haha...
    ja kanske

måste testa med CB-digital också...

sen KANSKE jag fattar
    he he he
  • sweasmamma

jag har iaf varit hos bm idag .. sååå skönt att prata ut och hon gav mig mycket bra tips!!!! =) 

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-06 16:12:17 följande:
    jag har iaf varit hos bm idag .. sååå skönt att prata ut och hon gav mig mycket bra tips!!!! =) 
    skönt!!!  Vad gav hon dig för tips? =)
  • 1979sandy

Puman, tack

Nu bleknar plusset (., har ni vart med on det!? Då var det väl inget kanske.

• Ljushuvudet
    1979sandy skrev 2011-12-06 16:29:48 följande:
    Puman, tack

Nu bleknar plusset (., har ni vart med on det!? Då var det väl inget kanske.
    Det gör inget, så länge plusset kom inom tidsramen så spelar det ingen roll om det bleknar bort senare Oroa dig inte.
  • alexander2011
    JennyOhlsson skrev 2011-12-06 11:33:24 följande:
    pratat med en jätte gullig BM nu och hon sa att
    jag skulle glädjas åt strecken.
    eftersom alla tester visar positivt så finns där ju något...
    ska på sånt där hälsosamtal nästa vecka och sen inskrivning
    i slutet på januari

oron släpper lite nu efter samtalet så jag kan nog börja glädjas lite ändå
    grattis :) vad skönt att dy fick en stöttande bm. ibland kan de allt vara väldigt kalla tycker jag :) stort kram
  • 1979sandy

Sockerbrallan; du e söt som socker;) tack.. Nu håller jag alla tummar!! 2 års väntan...

• alexander2011

slemmis : nejj..förstår att det måste kännas jobbigt men visst syndes det nått igår. jag har oxå fått spökis men inte så..väntar fortfarande spänt på att se hur det går för dig. styrkekramHjärta

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester