• BebisVagga

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

JennyOhlsson skrev 2011-12-06 14:45:30 följande:
    vad tror ni ?

svagt

helt klart +..
  • kanske 4a

Ja att det är ett plus är det väl ingen tvekan om. Men om det blivit lite starkare varje dag så lovar det ju gott. Smart drag att ta ett digital tycker jag. Jag håller som sagt tummarna!

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • JennyOhlsson
    kanske 4a skrev 2011-12-06 15:06:54 följande:
    Ja att det är ett plus är det väl ingen tvekan om. Men om det blivit lite starkare varje dag så lovar det ju gott. Smart drag att ta ett digital tycker jag. Jag håller som sagt tummarna!
    ja lite starkare har det ju blivit men inte så att man har jublat precis men sen har jag ju bara testat med dom tidiga testen 10mlu o dom ska ju inte visa så starkt sägs det...

gubben skulle fixa ett nytt test ikväll så jag hoppas han gör det med...

kanske testar i morgon annars blir det inte försen på lördag när mannen med är hemma och ser
  • 1979sandy

Älskar denna tråd!
    Och nu har jag fått spatt hemma, är på bim -4. Gjorde 3e inseminationen för förra söndagen... Har ont i huivudet som aldrig förr och ett visst illamående. Gjorde två clearblue idag.. vad tror ni?? :)
    De uppbrutna är från första, det "hela" från det senaste... *man är ju dum i huvet* ..:) 

• JennyOhlsson
    1979sandy skrev 2011-12-06 15:51:17 följande:

Älskar denna tråd!
    Och nu har jag fått spatt hemma, är på bim -4. Gjorde 3e inseminationen för förra söndagen... Har ont i huivudet som aldrig förr och ett visst illamående. Gjorde två clearblue idag.. vad tror ni?? :)
    De uppbrutna är från första, det "hela" från det senaste... *man är ju dum i huvet* ..:) 

ser ngt på den nedersta bilden...
    det hela så att säga...
  • BebisVagga
    1979sandy skrev 2011-12-06 15:51:17 följande:

Älskar denna tråd!

precis så ser mitt ut...
    ska ta ett digitalt i morgonbitti
  • sweasmamma
    JennyOhlsson skrev 2011-12-06 14:45:30 följande:
    vad tror ni ?

svagt

fattar du nu =) ??? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester