• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

urk fick en lätt släng av illamående och ont i magen =( tror det är mensen !!! gaaahhhhh

• Squeezy
    sweasmamma skrev 2011-12-07 10:22:11 följande:
    urk fick en lätt släng av illamående och ont i magen =( tror det är mensen !!! gaaahhhhh
    Nej säg inte så. ;/ Det var på fredag du väntade din mens va? Jag har på lördag eller söndag. Och jag känner absolut inget. Brukar iofs inte känna något alls innan mens. Så tyvärr är det väl ett dåligt tecken.

Hoppas att ditt illamående är en positiv sak! :)
  • JennyOhlsson
    sweasmamma skrev 2011-12-07 10:22:11 följande:

Neeej tänk inte så
  • alexander2011
    BebisVagga skrev 2011-12-07 07:04:25 följande:

inte ett dugg gravid..
    testa igen sen längre frma.. jag litar inte på de testerna tyvärr eftersom jag fick samma när jag var på bim+4 fast jag var gravid o fick senare ett plus på bim+12. jag har ju sett sträck på dina tester så jag tror ndå att du är gravid
  • Squeezy
    Skatan02 skrev 2011-12-07 10:32:56 följande:
    HJälp, vad tror ni om testet ovan ?
    Ptja, vad tror du själv? :) Ser absolut positivt ut!  Vågar säga grattis faktiskt. :D
  • alexander2011
    Skatan02 skrev 2011-12-07 10:32:56 följande:
    HJälp, vad tror ni om testet ovan ?
    helt klart gravid :)grattis
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester