• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemmis!! man ser ju klart en förändring från helt neg till idag !! åh va man håller tummarna!! testa testa (för vår skull) =)

• slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2011-12-07 07:55:41 följande:
    slemmis!! man ser ju klart en förändring från helt neg till idag !! åh va man håller tummarna!! testa testa (för vår skull) =)
    i dag??? jag har inte testat idag än... eller ser du in i framtiden ??*S*
  • slemtorsk i din bralla
    popcornplaya skrev 2011-12-07 07:46:48 följande:
    Alltså egentligen borde man ju ringa cb och klaga, dom borde ju inte få sälja sina skittester!!! Jag har fått massor med spök på dom nu hela veckan och igår fick en kompis det också..... Så ska det ju ändå inte va!
    Absolut....de har gjort det bra för sig och har någon slags internationell kundtjänst som man får ringa till, man måste vara beredd på att prata engelska.... inte alla som känner sig bekväma med att prata engelska om sånna saker, ganska många fackliga termer blir det ju......
  • popcornplaya
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-07 08:02:34 följande:
    Absolut....de har gjort det bra för sig och har någon slags internationell kundtjänst som man får ringa till, man måste vara beredd på att prata engelska.... inte alla som känner sig bekväma med att prata engelska om sånna saker, ganska många fackliga termer blir det ju......
    Jag är väll rätt ok på engelska i och för sig. För så här kan det ju inte hålla på att alla ska få massa falska plus på CB hela tiden!
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • sweasmamma
    BebisVagga skrev 2011-12-07 07:04:25 följande:
    inte ett dugg gravid..
    Rynkar på näsan som sagt .. kan vara för lite hcg för att visa på ett digitalt!! håller tummarna blåa
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-07 08:01:42 följande:
    i dag??? jag har inte testat idag än... eller ser du in i framtiden ??*S*
    sorry .. jag läste inlägget idag .. ha ha! jag menar testet JAG såg idag alltså det du tog igår=)
  • sweasmamma
    JennyOhlsson skrev 2011-12-07 08:29:37 följande:
    nu blir det inte mer testande för min del..
    FATTAR DET NU!!!! JAG ÄR MED BARN!!!

Dagens test
    VI VEEEET =) GRATTIS
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester