• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LindaMagnusson skrev 2011-12-06 20:30:36 följande:
    Okej .. Ja jag ska oxå testa med clearblue imorgon.:) hoppas så efter att försökt i 1,5 år..
    åhh vad spännande :) vad synd att det inte har blivit nått än. har funderat på hur det har gått för dig en hel del. vi pratade sist innan jag blev gravid. nu försöker vi med nr 2 ist :) ska hålla tummarna för dig imorgon, uppdatera sen :)
  • alexander2011

jag säger fortfarande slemtorsk att det är nog någonting där på dina tester :) gahh vad spännande. du måste uppdatera om du gör ett test imorgon

• alexander2011

när kan jag börja tidigast o testa. äl+6 idag? har sagt att jag ska vänta men det kliar i fingrarna. väntade på mina tester från testlagret. fick med extra kasseter för det var sluut på lagret, bra service:)

• Together90
    BebisVagga skrev 2011-12-07 07:04:25 följande:
    inte ett dugg gravid..

Men neeej vafan tråkigt :( kanske testade för tidigt ?
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • BebisVagga
    Together90 skrev 2011-12-07 07:07:21 följande:
    Men neeej vafan tråkigt :( kanske testade för tidigt ?
    jag har BIM idag.. då borde det ju synas...
    jag undrar dock vad det e för fel på testerna jag tagit...
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2011-12-06 16:26:59 följande:
    skönt!!!  Vad gav hon dig för tips? =)
    massor men en del man redan visste ang stress och sätta längre tidsramar ist för..denna månaden ska vi bli gravida,så ska man tänka inom 5 mån vill vi bli gravida så stressas inte kroppen lika mkt 
  • slemtorsk i din bralla
    BebisVagga skrev 2011-12-07 07:08:52 följande:
    jag har BIM idag.. då borde det ju synas...
    jag undrar dock vad det e för fel på testerna jag tagit...
    kanske inte är något fel, kanske var/ är kemisk graviditet eller fortfarande för tidigt. Glöm inte att det finns dem som inte testat positivt förrän en vecka efter BIM och nej det går inte att jämföra med tidigare graviditeter för alla är olika
  • popcornplaya

Alltså egentligen borde man ju ringa cb och klaga, dom borde ju inte få sälja sina skittester!!! Jag har fått massor med spök på dom nu hela veckan och igår fick en kompis det också..... Så ska det ju ändå inte va!

Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • sweasmamma
    Skrutt 83 skrev 2011-12-06 23:36:58 följande:
    Slemtorsk: Ser väldigt lovande ut, ser absolut något på det testet från idag!! Håller tummarna och hoppas på att få se ett fint starkare plus imorgon! :)

Bebisvagga: håller tummarna för ett fint GRAVID på digitala imorgon!

Pumann: hur har det gått för dig?
    2 dagar kvar till bim! ska inte testa =) utan om den inte kommer på lördag så testar jag då 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester