• storebrorM

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

BebisVagga : Jag vet också vem du är ;)

• JennyOhlsson
    LindaMagnusson skrev 2011-12-07 11:51:35 följande:
    nej här i från till sjöbo är det 1,5mil=)

var bodde du innan?

hur gammal e du? 
    okej..
    jag har ca 1,5 mil till sjöbo hemifrån mig...

jag bodde utanför kristianstad innan typ...

jag är 25..

du då?
  • JennyOhlsson
    LindaMagnusson skrev 2011-12-07 11:53:57 följande:
    okej=)

ja det är jag med=) 
    vad roligt

hoppas verkligen du har en bebbe i magen, hade varit kul och följas åt under graviditeten då
  • JennyOhlsson
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-07 12:00:41 följande:
    Men herreguuud vad ni skriver.. jag loggade ut härifrån vid typ 8.30 och det har blivit över 100 inlägg sen dess ha ha ha..
    haha japp vi är effektiva här inne
  • slemtorsk i din bralla
    JennyOhlsson skrev 2011-12-07 12:02:42 följande:
    haha japp vi är effektiva här inne
    en annan har ju haft handledning och försökt vara fokuserad på hur man skriver en utredning inom socialtjänsten.....fast jag helst bara ville till dass för att ta ett test *ASG*
  • JennyOhlsson
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-07 12:04:57 följande:
    en annan har ju haft handledning och försökt vara fokuserad på hur man skriver en utredning inom socialtjänsten.....fast jag helst bara ville till dass för att ta ett test *ASG*
    haha =)

testnarkoman...
  • slemtorsk i din bralla
    JennyOhlsson skrev 2011-12-07 12:07:18 följande:
    haha =)

testnarkoman...
    näää inte alls... hah a.......nu har jag faktiskt hållt mig i snart 8 timmar.... kanske kan ta ett då eller ??? hehe
  • JennyOhlsson
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-07 12:08:59 följande:
    näää inte alls... hah a.......nu har jag faktiskt hållt mig i snart 8 timmar.... kanske kan ta ett då eller ??? hehe
    oj hur lyckas du hålla dig så länge ? :-O

ja testa testa testa .....

väntar med spänning..... =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester