• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas jag snart får slänga in nå test har som ska analyseras.. ;) har bim på tisdag men ska försöka hålla mig någon dag extra för att se så mensen håller sig borta :)

• Skatan02

Tack :) hoppas det är sant o håller i sig! Detta är första testet efter mf o ÄL!

Charlie 2011 <3
  • Squeezy
    Skatan02 skrev 2011-12-07 10:39:21 följande:
    Tack :) hoppas det är sant o håller i sig! Detta är första testet efter mf o ÄL!
    Kommer säkert att bli skitbra! :) När har/hade du bim?
  • JennyOhlsson
    Skatan02 skrev 2011-12-07 10:39:21 följande:

Håller tummarna och önskar dig lycka till
  • alexander2011

äl+6 idag. sambon överaskade mig med frukost på sängen idag Hjärta han kan alt om han vill ibland.

när kan jag börja testa om jag har 16 dagar till mensen från äl? om 4 dagar? 

• BebisVagga
    alexander2011 skrev 2011-12-07 10:32:57 följande:
    testa igen sen längre frma.. jag litar inte på de testerna tyvärr eftersom jag fick samma när jag var på bim+4 fast jag var gravid o fick senare ett plus på bim+12. jag har ju sett sträck på dina tester så jag tror ndå att du är gravid
    man vet aldrig..

har plussat på bim-2 innan på testlagrets...

nu har jag haft känslighet 50 o jag får konstiga svar tycker jag..

men sålänge mensen e borta finns det hopp
  • sweasmamma
    LindaMagnusson skrev 2011-12-07 10:56:16 följande:
    Godmorgon :)
    idag åg mitt extra känsliga 10uml ut såhär.
    vad tror ni?Drömmer

graviiid!!! =) grattis
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester