• Lufsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-06 18:54:09 följande:
    okej tjejer... ivf-tanten håller på att gå crazy totalt....
    Jämförde mina tester i veckan för att se nedstegring av hcg(från sprutan) och se om det inte syns nån liten skugga på mina tester.... när man jämför liksom... och kolla in bilderna..

och här med hylsor.. nerifrån och upp är det först torsdag då jag fortfarande hade kvar HCG i kroppen efter sprutan, sen det röda RFSU fredag, sen måndag- där man ser att sprutan gått ur kroppen och överst i dag.... (samma ordning på bilden nedan)

Se väldigt lovande ut!! =D Hoppas att det är din tur. 
    En dag i sänder.
  • Together90
    LindaMagnusson skrev 2011-12-06 20:42:16 följande:
    Jag testade med ett extra känsligt... Så hoppas inte så mycket!
    Okej vilken dag i cykeln är du på?
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • BebisVagga

nu tänkte jag gå o lägga mej så det blir i morgonbitti o cbdigitaltestning..

• Ljushuvudet
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-06 20:39:13 följande:
    Soffiie skrev 2011-12-06 19:19:49 följande:
    slemmis
    när jag var gravid nu sist så testade ja med såna tester du gjort,, apoteket hjärtats egna och jag såg en så svag skugga så det kanppt syntes på bild men sen när tiden gått ut såg man det bättre.. sen blev dem ju starkare och starkare hela tiden.. wiiiii va kul om det är så..  alltså nu måste du ju testa i morgon =) för ja tror det bakas något där inne
    ja det låter ju lovande *S* får se om jag hinner testa i morgonbitti...vill eg inte göra det när mannen är hemma, men torsdag ska jag vara hemma.

Å andra sidan går det vanligtvis 4-5 timmar från att jag kissar på morgonen tills jag går på toa i skolan så det kanske funkar att göra så EN DAG TILL..blir ju tredje dagen i rad då liksom som jag testar med samma förutsättningar *S*
    Jag ser svagt på ditt test där du som är taget efter de negativa Jag tror också att det är ngt på gång i din livmoder Håller tummarna och väntar med spänning på ditt nästa test
  • 7feb

Slemtorsk det där ser välldigt lovande ut, såg så mina ut ochjag är i v18 nu

• Skrutt 83

Slemtorsk: Ser väldigt lovande ut, ser absolut något på det testet från idag!! Håller tummarna och hoppas på att få se ett fint starkare plus imorgon! :)

Bebisvagga: håller tummarna för ett fint GRAVID på digitala imorgon!

Pumann: hur har det gått för dig?

• LitenEmma91

Längtar till julafton, då ska jag ta mitt gravtest

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester