• Jolise

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-12-07 12:54:13 följande:
    ja men det gör inget bara du läste av det inom sin tid ... 

ja det gjorde jag..
    men det är inte ett spökstreck då? jag har ju gått över BIM så långt, så det känns liksom som om det borde vara starkare om det är possitivt. eller vad tror du/ni?
    Har världens finaste son <3
  • JennyOhlsson
    Lindis1974 skrev 2011-12-07 13:04:20 följande:
    Ja  i v 3-4 och då har du knappt passerat BIM, inte undra på dem andra blev så svaga.
    Grattis:)
    skulle haft mens i fredags eller lördags.

hade sista mensen den 4 november...
  • kanske 4a
    JennyOhlsson skrev 2011-12-07 12:49:05 följande:
    usch nej :'-(

jag har tagit ett CB-digital imorse och det visade gravid...

men börjar jag blöda så åker jag akut in direkt, åker inte ifrån sjukhuset försen dom
    kollat igenom hela mig!

tack för informationen
    Kram!
    Jo jag såg det, grattis! Svårt att hänga med bland alla hundratals inlägg. Jag är ju sjuk med och tvingar mig att sitta vid datorn lite, hehe utråkad blir man. Du ska absolut åka in direkt och stå på dig om du får ont eller börjar blöda. Det är inte klokt att man ska behöva slåss med näbbar och klor, det kan faktiskt bli livshotande. Men nu är det ju som tur är inte så stor risk att få X och jag tror säkert du har en helt normal graviditet!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Skrutt 83

Slemtorsk: nu har jag hårdbevakat tråden hela dagen, testat ännu? Är ju alldeles pirrig och nervös här ju!!

Själv fick jag hög fertilitetsstatus på
    Monitorn imorse, vilket borde indikera Äl inom 5-7 dagar förhoppningsvis. Men det betyder att man är fertil redan nu så bara att köra på! Hoppas den kommer som beräknat så det kan bli ett tjuvtest på julafton!

• JennyOhlsson
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-07 13:28:17 följande:
    Jo...jag har testat...men det var negativt...så strecket i går var nog ett spöke
  • Cyberetta

Hej alla!

JAg har inte hunnit gå igenom alla inlägg här men har lite smått panik...

Testade med clearblue idag och först pustade jag ut eftersom det verklade klart och tydligt negativt men jag vet att från tidigare erfarenhet att det kan komma svaga streck som knappt syns så jag gick till fönstret och kikade i dagsljus. Inget direkt men när jag vinklade testet såg jag något tunnt och svagt, precis som om det skulle kunnat vara en reflektion... Jag var gravid för ett antal år sedan och vet att det skedde på mer eller mindre samma sätt men laddar upp bilden här för att se om någon kan komma med input...

Det var svårt att fånga "strecket" på bild men tittar man noga så ser man det mycket tunna...

Skulle få mens idag men det känns inte som vanligt när den är på G och jag vet att risken finns eftersom jag och min kille råkade vara lite oförsiktiga just precis när vi inte skulle vara det... :-/

Någon som fått såna här typ av streck?? Hjälp....!

Kolla på bilden i lite olika vinklar så ska ni nog se det MYCKET svaga tunna strecket...
  • Lindis1974
    JennyOhlsson skrev 2011-12-07 13:07:05 följande:
    skulle haft mens i fredags eller lördags.

hade sista mensen den 4 november...
    Men då är du redan i v 5 ju:)
  • Lindis1974
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-07 13:28:17 följande:
    Jo...jag har testat...men det var negativt...så strecket i går var nog ett spöke
    Is i magen:) går inte att se ännu... snart så:)
  • slemtorsk i din bralla

Bildbevis.. mycket mer negativt än så här blir det knappast va???

MEEEEn jag är ju bara på min 7:e ruvardag..ska eg inte testa förrän 14 eller 15:e

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester