• LindaMagnusson

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ja det hoppas jag med hade varit kul att följas åt jenny:)

• slemtorsk i din bralla
    JennyOhlsson skrev 2011-12-07 12:10:47 följande:
    oj hur lyckas du hålla dig så länge ? :-O

ja testa testa testa .....

väntar med spänning..... =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)
    OM jag går o testar nu så lär det dröja några timmar innan det kommer något test för jag packar ihop datorn nu och ska ge mig iväg till Nordstan en stund innan jag åker hem

Hålla sig 8 timmar...inga problem....... jag har inte druckit så mycket heller...ett glas juice kl 5 i morse och en kopp varm choklad vid 7.30 mitt största problem är inte att hålla sig utan att jag dricker för lite....och eftersom jag dricker för lite så kissar jag inte så mycket/ofta.......
  • Soffiie

Åh slemmis har kollat in här med jämna mellanrum hela förmiddafgen för se ditt test så måte ja vänta ännu längre hua vad jobbigt =) hehe

• JennyOhlsson
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-07 12:13:30 följande:
    OM jag går o testar nu så lär det dröja några timmar innan det kommer något test för jag packar ihop datorn nu och ska ge mig iväg till Nordstan en stund innan jag åker hem

Hålla sig 8 timmar...inga problem....... jag har inte druckit så mycket heller...ett glas juice kl 5 i morse och en kopp varm choklad vid 7.30 mitt största problem är inte att hålla sig utan att jag dricker för lite....och eftersom jag dricker för lite så kissar jag inte så mycket/ofta.......
    åååå hatar ju att vänta på något...
    aja den som väntar på ngt gott... haha
     väntar med spänning på en bild ikväll då  =)
  • JennyOhlsson
    LindaMagnusson skrev 2011-12-07 12:13:18 följande:
    Ja det hoppas jag med hade varit kul att följas åt jenny:)
    absolut
  • sweasmamma
    Fyffe skrev 2011-12-07 11:49:40 följande:
    Ny här.. men jag ser att ni analyserar test. 

Lägger in en bild, syns mer i verkligheten, dålig kamera. Men det ena strecket syns, fast det är vääldigt svagt och smalt. Vad tror ni?

mkt svårt att se. är strecket smalt KAN det vara spökstreck men är det brett kan du lita på det =)
  • Jolise

är detta ett spökstreck? det togs igår. tog ett imorse med, men det visade inget. en tjej här på FL hjälpte mig att trixa till bilden lite, då syns det ett streck lite mer, men ja, det var som sagt inget imorse så :-/ vad tror ni? är på BIM+8-12 nånting..
    Har världens finaste son <3
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester