• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Soffiie skrev 2011-12-07 14:00:46 följande:
    ja det är nog så hehe jag ser streck överallt .. hehe nej ska inte skvallra jag lovar då får du ju inga pengar till fler tester som jag kan analysera =) hehe,, jobbig väntan åtta dagar är ju en evighet,, tur ni ska testa på lördag.. ska du ta digitala då?
    näää digitala sparar jag till oficiell testdag
  • alexander2011
    Förvånadhar lite ömma bröst o värk i magen mest på vänster sida äl+6 bara,ingen nidis
  • Soffiie

slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-07 14:02:34 följande:
    näää digitala sparar jag till oficiell testdag
    Är det där extra strecket färg rester eller vad??
  • sweasmamma
    Cyberetta skrev 2011-12-07 14:02:30 följande:
    är det trådsmalt?? då är det nog spök! det är när färgen drar förbi och fastnar! kolla i mitt galleri,forumbilder.där har jag bild på 2 spökstreck 
  • slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2011-12-07 14:05:00 följande:
    Är det där extra strecket färg rester eller vad??
    Oskyldigveeeet inte..... jag har ju inte haft samlag på typ......ett halvår eller så (vilket tragiskt nog är sanning eftersom det just är vårat problem..... men man KAN faktiskt ha sex på väldigt många andra sätt)

PS har jag sagt att jag är trött i dag.... om ni hade suttit här mitt emot mig (vilket jag för övrigt inbillar mig att ni gör ha haha) hade ni nog garvat rätt gott åt mitt svammel
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2011-12-07 14:02:52 följande:
    Förvånadhar lite ömma bröst o värk i magen mest på vänster sida äl+6 bara,ingen nidis
    ooohhh hoppas hoppas!!!! 
  • JennyOhlsson

skönt man ska till MVC på måndag...
    ska tigga till mig ett VUL så man förhoppningsvis kan få det bekräftat att där är ngt...

• Fyffe

Mitt var nog ett spökstreck. Testade med rfsu och fick negativt...

Bara att försöka igen.. 

• annamariahelena72
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-07 14:02:00 följande:
    ha ha ha.. jag var ju bara tvungen att kika på bilden igen o leka lite med den... och om man verkligen verkligen vill så finns det nåt där... jag skrattar fan högt nu.så jäkla galen man är

Menar den...vad är det på bilden?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester