• Soffiie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-07 14:06:43 följande:
    Oskyldigveeeet inte..... jag har ju inte haft samlag på typ......ett halvår eller så (vilket tragiskt nog är sanning eftersom det just är vårat problem..... men man KAN faktiskt ha sex på väldigt många andra sätt)

PS har jag sagt att jag är trött i dag.... om ni hade suttit här mitt emot mig (vilket jag för övrigt inbillar mig att ni gör ha haha) hade ni nog garvat rätt gott åt mitt svammel
    Du är för härlig alltså fattar inte skrev du i fel tråd eller? haha såg du min bild ser du inte testet? ser ju utan att ens kisa med ögonen
  • slemtorsk i din bralla
    annamariahelena72 skrev 2011-12-07 14:09:01 följande:
    Vad är detta? Trasigt?
    nej.. det är ett test som jag plockade bort övre delen av plastskyddet på..svårt att fota med ett plastfönster som reflekterar blixten... sen lånade TimRasmus eller vad hon nu heter den lilla kvinnan...bilden och trixade med den
  • sweasmamma
    annamariahelena72 skrev 2011-12-07 14:09:57 följande:
    Menar den...vad är det på bilden?
    isärpolckat test 
  • sweasmamma
    annamariahelena72 skrev 2011-12-07 14:09:57 följande:
    Menar den...vad är det på bilden?
    isärplockat test 
  • slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2011-12-07 14:11:36 följande:
    Du är för härlig alltså fattar inte skrev du i fel tråd eller? haha såg du min bild ser du inte testet? ser ju utan att ens kisa med ögonen
    jag seeeeeer... jag trixade ju också med bilden ovanför.. är trött, svamlar.. sova..... gaaaaah...
  • slemtorsk i din bralla
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-07 14:11:36 följande:
    nej.. det är ett test som jag plockade bort övre delen av plastskyddet på..svårt att fota med ett plastfönster som reflekterar blixten... sen lånade TimRasmus eller vad hon nu heter den lilla kvinnan...bilden och trixade med den
    ja eller så var det min bild du menade men svaret är detsamma
  • sweasmamma

alltså jag har NADA  symtom när jag helt plötsligt får sååån blod metall smak i munnen ! gick och spottade men inget blod!!!

• Soffiie

Sofie är mitt namn och jag är inte så liten 173 med ståtliga 82 kg hehe,,, mina söners namn  Tim och Rasmus )

• annamariahelena72
    sweasmamma skrev 2011-12-07 14:12:17 följande:
    isärplockat test 
    Ok..? Blir det nån skillnad om man plockar isär det eller vad?
  • Soffiie

Slemmis är med trött gick och la mig halv två och vakna några gånger under natten pga dottern som ville dricka,, väckte mannen kl 5 sov en halvtimme till sen upp och rusa till skolan. kan säga att jag visste inte vad jag gjorde där idag

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester