• TheFamily

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vill trösta er som blöder efter att ha plussat. Med dottern blödde jag som kraftig mens i tre veckor....hon fyllde tre förra veckan.
    Jättevanligt att blöda i början. Kroppen har liksom inte fattat att den är gravid. Avvakta ta test med jämna mellanrum så de stegrar sig, alt gör täta vul.
    Kram och lycka till!

• Sweetmanda
    JennyOhlsson skrev 2011-12-07 15:26:29 följande:
    gör som jag, åk in på akuten o säg att du e med barn och jätteont...
    Ja alltså jag ringde inte ens någonstans först, jag åkte direkt till akuten och sa att jag är gravid och blöder! 
    De skickade mig direkt upp på gyn.
    och jag hade också jätte ont i magen men tror mest de är för att man är så jävla rädd.
    Jag var på stan och kände mig yr o konstig, sen kändes de blött i trosan men jag trodde de var flytningar så sen när jag kom hem och de var blod i trosan fick jag panik.
    Jag började stört gråta och sprang ut till min pappa (var hemma hos mina föräldrar) och vi for direkt till akuten.

Så tycker verkligen du ska göra de, för att få ett svar och lugna din oro om de inte skulle vara något 
  • BebisVagga
    JennyOhlsson skrev 2011-12-07 15:26:29 följande:
    gör som jag, åk in på akuten o säg att du e med barn och jätteont...
    men har ju inget av det...
    det genomskådar dem nog... hon sa dessutom att då jag då bara e i v 4 så ser dem ändå ingenting..
  • BebisVagga

ja vecka 4 eller inte gravid alls....

men jag gör som hon säger... avvaktar nån vecka.. får jag blödning e ju det bra

• sweasmamma
    JennyOhlsson skrev 2011-12-07 14:50:05 följande:
    Sitter här med gråten i halsen och tårar i ögonen...

Tror ett missfall är på G.

Brunt-blodblandad slem på pappret efter toabesöket.

Visste det var något som inte stämde med alla testerna!!!!
    Lugn nu vännen !!! det kan vara en genombrottsblödning!
  • Jennie83

Har jobbat idag så jag ahr ej hunnit följa med er idag. Hur går det för alla????

Jenny säger som puman de kan vara en genombrottsblödning!! Hålelr tumamrna för dig!!!

Puman ha du testat nå mer???

Här idag så fick ja provsvaren på HCG:n o de hade sjunkit till 24, frågade samt om de fanns nå risker till ett nytt missfall ifall man skulle bli gravid direkt, o de va inga större risker så jag hoppas nu bara äl komemr igång.
    Nytt HCG prov på måndag hoppas de sjunkit till noll då!!!!

Kram på er

• sweasmamma
    Jennie83 skrev 2011-12-07 16:20:46 följande:

Har jobbat idag så jag ahr ej hunnit följa med er idag. Hur går det för alla????

Jenny säger som puman de kan vara en genombrottsblödning!! Hålelr tumamrna för dig!!!

Puman ha du testat nå mer???

Här idag så fick ja provsvaren på HCG:n o de hade sjunkit till 24, frågade samt om de fanns nå risker till ett nytt missfall ifall man skulle bli gravid direkt, o de va inga större risker så jag hoppas nu bara äl komemr igång.
    Nytt HCG prov på måndag hoppas de sjunkit till noll då!!!!

Kram på er

nej håller mig =) testar lördag OM mensen inte kommit då 
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-07 16:24:03 följande:
    nej håller mig =) testar lördag OM mensen inte kommit då 
  • Radioactiive

Kul nu kom mensen imorse, gör om gör rätt för 5te gången nu....
    en cykel på 34 dagar brukar ja ite ha fy inte bim förens 4 januari.. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester