• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Radioactiive skrev 2011-12-07 16:39:22 följande:
    Kul nu kom mensen imorse, gör om gör rätt för 5te gången nu....
    en cykel på 34 dagar brukar ja ite ha fy inte bim förens 4 januari.. 
    Rynkar på näsan grrrr !!!
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-07 14:07:29 följande:
    ooohhh hoppas hoppas!!!! 

ja det hade varit underbart om det berodde på det men jag vågar igentligen inte hoppas haha, återstår o se hur det ser ut längre fram
  • Lundez

Hello people!

Ville uppdatera er, (om ni nu minns oss, vill säga) vi testade dag 6 och fick ett ganska starkt plus som förmodligen var på grund av pregnylen, men hade kvar ett svagt plus hela veckan. Hade testdag igår och den var ännu svagare, men ännu har ingen mens visat sig. Så sahlgrenska sa att vi skulle invänta mens och testa på lördag eller söndag om jag inte hade mens innan det. Har beställt stickor från testlagret nu, men de är tydligen slut så det dröjer ett tag till... återkommer med bilder.

Lycka till alla!

• Niins

Hej!!

Hoppas ni kan hjälpa mig! Tycker mig se ett myckkkkket ljusrosa streck som kom upp inom tiden.
    Är på ÄL+12/13 har inte kissat på 4 tim.

• slemtorsk i din bralla
    Niins skrev 2011-12-07 19:10:47 följande:
    Hej!!

Hoppas ni kan hjälpa mig! Tycker mig se ett myckkkkket ljusrosa streck som kom upp inom tiden.
    Är på ÄL+12/13 har inte kissat på 4 tim.

japp något är det där iaf.. jag ser nåt...
  • Niins

Det som gör mig fundersam är att jag förra gången plussade starkt på ÄL+11, var då gravid med tvillingar men slutade i sent missfall. Kan de ha betydelse att jag fick mycket starkare plus för att det var tvillingar förra gången??

• slemtorsk i din bralla
    Niins skrev 2011-12-07 19:17:17 följande:
    Det som gör mig fundersam är att jag förra gången plussade starkt på ÄL+11, var då gravid med tvillingar men slutade i sent missfall. Kan de ha betydelse att jag fick mycket starkare plus för att det var tvillingar förra gången??
    nej.. tvillingar sänder inte ut MER hcg som folk verkar tro, man har olika halter av hcg vid olika graviditeter helt enkelt
  • Together90

Nybild, kissade med eftermiddagsurin och hade kanske hållt mig i 2-3,30 timmar innan detta test togs, har ingen aning om BIM exakt mer en att det ska vara inom denna helg. 

http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester