• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Dom har vart slut i lager men har hört från andra att dom skulle fått in igår igen så jag håller tummarna för att få med posten imorgon. Annars kommer det väll nästa vecka :/

• sweasmamma

nej nu ska jag lägga mig ! får se om det kommer mer inatt för jag blöder nada nu !lite när jag kissat ! skumt,har ju alltid störtmens...

• Hoppas 2012

Pratade med testlagret idag då mitt inte kommit. De sa att posten slarvat bort deras post och om man hörde av dig idag hann man få reserv imorgon, annars får man det månd-tisdag.
    Trist när man håller koll med tester i sin cykel...

• Nikas

Tack snälla för era grattis :D önskar er alla en enda sak i julklapp, en plutt i magen.

• Knasten83

Puman: hoppas det betyder ngt positivt! :)

Jag har också beställt från testlagret! Hoppas de kommer snart så jag hinner med att äl testa i tid. Många som planerar barn verkar det som! Hihi

• Together90

Inget verkar bry sig så mycket om mig men jag lägger ändå upp kvällens bild..
    Måste som sagt varit ett fjärde missfall :(

Det här är gårdagens test

Bild från nu ikväll

Det är ju två streck där men som sagt började blöda igår. 

fy fan ...:(  

http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-08 20:07:33 följande:
    var köper du borago? 

när jag käpte det beställde jag från topformula.se
  • Together90
    popcornplaya skrev 2011-12-08 22:28:58 följande:
    Såg ju starkare ut idag. Blöder du mkt? Kan ju va en blödning ändå utan att va missfall.

Ja  jag har ju varit tvungen att byta tampong och så, hade mensvärk imorse men den är borta nu. 
    Men ja .. = /  
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester