• Åsapåsa

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Together: håller tummarna och hoppas på det bästa!

• Radioactiive
    Lindis1974 skrev 2011-12-08 23:06:27 följande:
    Togheter. Blöder du mycket ? Färskt blod? Jag har blödigt en del under denna grav. Dock inte färskt.
    Ska bara se så ja hänger med, färsk blod är klar rött å gammal är väl mörk rött?
  • Åsapåsa

Jag blödde också under sista graviditeten, v 7 och v 14. Färskt blod men inte så mycket som en vanlig mens, och det avtog efter första dagen.

• Radioactiive
    Lindis1974 skrev 2011-12-08 23:10:27 följande:
    Radioactive: yes det stämmer.
    Ja må va galen då men ska ta ett digitalt imorgon då, känns som något är galet för
    mensen vart väldigt sen fick en chock igår när jag blödde bim +7 dag 35 å har en cykel på 28 annars..
    konstig symtom å mage växer.....
  • Hallonbilar
    popcornplaya skrev 2011-12-08 21:29:34 följande:
    Dom har vart slut i lager men har hört från andra att dom skulle fått in igår igen så jag håller tummarna för att få med posten imorgon. Annars kommer det väll nästa vecka :/
    mailade testlagret i dag, och fick till svar att de får in nya tester den 8:e och börjar skicka ut då :)
    Nu går han runt och försöker se ut som en katt
  • JennyOhlsson

Här var det mer blod i pappret inleder aja bara på det igen när kroppen återhämtat sig... Trist med missfall med hade det på känn...

• MissMollis

Lider med er som blöder just nu. Har själv haft två mf detta år så vet känslan av tomhet som kommer när det börjar blöda. Nu säger jag som de andra redan har sagt att det faktiskt inte behöver vara mf utan blödningar i början ska ju uppenbarligen vara relativt vanligt men det är inge roligt hur som helst för man bli r sjukt orolig.

Together -mitt senaste mf var mkt tidigt i v5 o då blev plusset svagare redan dagen före blödningen kom...

Jag hoppas det bästa för er o alla oss andra här inne, fan vad vi förtjänar bebisar!!

kram

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester