• Kaosmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sassa: gjorde också en variant, såg att jag inte var först dock ;) läggger upp ändå när jag ändå hade den här.. men ser brett och fint ut fast det är svagt.. men ser lovande ut minsann!

http://blogg.mama.nu/ceciliasvensson/
  • slemtorsk i din bralla
    JennyOhlsson skrev 2011-12-08 13:09:59 följande:
    Frågan är om man ska köpa ett vanligt cb eller apotekets egna... ?
    jag skulle aldrig lägga pengarna på ett vanligt CB.....för otydliga och spökaktiga
  • sassa87
    Kaosmamma skrev 2011-12-08 13:13:44 följande:
    Sassa: gjorde också en variant, såg att jag inte var först dock ;) läggger upp ändå när jag ändå hade den här.. men ser brett och fint ut fast det är svagt.. men ser lovande ut minsann!

tack. men jag fick ju en liten blödning vid menstiden. så det kanske var ett missfall. men jag får väll fortsätta ta imorgon eller lördag när mina tester kommer.
  • JennyOhlsson
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-08 13:18:17 följande:
    jag skulle aldrig lägga pengarna på ett vanligt CB.....för otydliga och spökaktiga

Sant..

Får bli apotekets egna då.

Sen testa med mitt sista digitala på lördag eller söndag...
  • Kaosmamma
    sassa87 skrev 2011-12-08 13:18:30 följande:
    tack. men jag fick ju en liten blödning vid menstiden. så det kanske var ett missfall. men jag får väll fortsätta ta imorgon eller lördag när mina tester kommer.
    jaha, har inte sett det tyvärr... såg bara detta från nu... jag fick så en i juli... ett tidigt mf, och då var det liknande fast det sista var starkare än detta, sen fick jag svaga plus i två dagar efter när jag blödde. Sen testade jag inte mer. Blev dock gravid snabbt efter, nästa äl. Så nu sitter jag här och är halft gången... mitt fjärde barn och CB har alltid funkat för mig trots att jag vet att vissa får spökisar men det uppstår på andra märken också. blöder du något nu?
  • sassa87
    Kaosmamma skrev 2011-12-08 13:22:58 följande:
    jaha, har inte sett det tyvärr... såg bara detta från nu... jag fick så en i juli... ett tidigt mf, och då var det liknande fast det sista var starkare än detta, sen fick jag svaga plus i två dagar efter när jag blödde. Sen testade jag inte mer. Blev dock gravid snabbt efter, nästa äl. Så nu sitter jag här och är halft gången... mitt fjärde barn och CB har alltid funkat för mig trots att jag vet att vissa får spökisar men det uppstår på andra märken också. blöder du något nu?
    nej jag blödde bara 1 dygn ungefär men inte mycket. hade inte så ont heller. brukar blöda 3-4 dagar så konstigt är det. jag har lite molningar i vänstra sidan. tänkte först på utomkveds. men sedan har jag ont i höger också. så jag vet inte.
  • Knasten83

Sassa: jag tror du e gravid! Inte ovanligtmed blödning tidigt i grav!! Lycka till och berätta hur det går!!! :)

• sassa87
    Knasten83 skrev 2011-12-08 13:27:57 följande:
    Sassa: jag tror du e gravid! Inte ovanligtmed blödning tidigt i grav!! Lycka till och berätta hur det går!!! :)
    ja det är självkSkrattandelart att jag gör
  • Nikas

hej tjejer, ville bara dela med mig... var på VUL idag och då såg gyn. en liiiiten liten plutt med blinkande hjärta :D lycka! är idag i v. 6+2.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester