• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Together90 skrev 2011-12-08 22:25:40 följande:

Inget verkar bry sig så mycket om mig men jag lägger ändå upp kvällens bild..
    Måste som sagt varit ett fjärde missfall :(

Det här är gårdagens test

Bild från nu ikväll

Det är ju två streck där men som sagt började blöda igår. 

fy fan ...:(  

men det är ju starkare på kvällen..hur mkt blöder du??kram 
  • sweasmamma
    JennyOhlsson skrev 2011-12-09 07:39:38 följande:
    Här var det mer blod i pappret inleder aja bara på det igen när kroppen återhämtat sig... Trist med missfall med hade det på känn...
    men vännen ..som sagt !! KAN ju vara genombrottsblödning,kroppen har inte fattat att den är gravid så då fortsätter"mensen" ett tag till ! tappa inte hoppet!!!
  • sweasmamma
    Together90 skrev 2011-12-08 22:44:53 följande:
    Nr 1 och Nr 3 har varit MA, där fostret dött i magen typ och slutat utvecklas v8 och v10 
    Nr 2 var runt vecka 5 

Har haft lite mensvärk imorse men ingenting just nu...men jag kommer ställa mig in på missfall för att inte bli besviken, jag förväntar mig inget annat just nu

Men vill testa imorrn för att se om det ökat något..bara för att       
    ja testa och se..håller tummarna för dig !!kram 
  • sweasmamma
    LindaMagnusson skrev 2011-12-08 20:39:44 följande:
    Kan kroppen och händer svullna upp i tidig graviditet?
    hmmm...inte hört om det men det är väl klart,hormoner kan ju ställa till det en del så allt är väl möjligt!!har du testat mer?när har du bim??
  • sweasmamma
    LindaMagnusson skrev 2011-12-09 08:30:20 följande:
    Jag testade imorse..neg... Fattar inget,! Hade sista mensen 30 okt....
    va?? okej för ditt test såg riktigt pos ut !! =(
  • sweasmamma

ja här kom mensen igång med buller och bång!! jag satt och funderade och tänkte..ska jag skratta eller gråta?? jag väljer att skratta!!! det blir min tur någongång framöver!!!

Jag är glad för det jag har och ska inte vara ledsen över vad jag saknar,det kommer när det kommer=)

PEPP PEPP till alla underbara{#emotions_dlg.flower} 

• Lindis1974

Bra inställning Pumann. Det ger sig för eller senare. För oss har det tagit snart 4 år ett missfall , ett utomkveds , ett sent avbrytande pga kromosomfel. Tre IVF försök. Nu gravid i v 20. Mellanåt vill man bara dra något gammalt över sig men jag försökte hela tiden att vara positiv. Man mår bättre då :)

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-09 08:39:59 följande:
    ja här kom mensen igång med buller och bång!! jag satt och funderade och tänkte..ska jag skratta eller gråta?? jag väljer att skratta!!! det blir min tur någongång framöver!!!

Jag är glad för det jag har och ska inte vara ledsen över vad jag saknar,det kommer när det kommer=)

PEPP PEPP till alla underbara{#emotions_dlg.flower} 
    Vi får peppa varann o försöka på nytt =)

Pepp pepp!!!!
  • sweasmamma
    Lindis1974 skrev 2011-12-09 08:44:33 följande:
    Bra inställning Pumann. Det ger sig för eller senare. För oss har det tagit snart 4 år ett missfall , ett utomkveds , ett sent avbrytande pga kromosomfel. Tre IVF försök. Nu gravid i v 20. Mellanåt vill man bara dra något gammalt över sig men jag försökte hela tiden att vara positiv. Man mår bättre då :)
    jaa absolut,vi har "bara" försökt i 5 månader MEN vi har en underbar dotter,vi har en fantastiskt fin lgh,ska kolla hus imorgon och jag har fantastiska vänner och familj,bra jobb och en underbar make!! Vi kommer bli gravida!!! =) men det får ta den tid det tar 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester