• Aint Your Fairytale

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Together90 skrev 2011-12-08 22:37:25 följande:
    Jaaa eller hur, man ser två streck på testet.
    Det har blivit starka sen igår också men måste varit någon form av missfall :(

Blöder ganska rikligt..    
    Vissa blöder ju som en vanlig mens i början utan att det behöver vara ett mf.

Vid dina tidigare mf, har du haft ont/väldigt ont då? Och har du ont nu? Vänta och se vad som händer och testa igen framöver.
    ~ Alice 5/2 ~ www.thecharmedone.blogg.se
  • Emaan
    Together90 skrev 2011-12-08 22:37:25 följande:
    Jaaa eller hur, man ser två streck på testet.
    Det har blivit starka sen igår också men måste varit någon form av missfall :(

Blöder ganska rikligt..    
    Om du vill kan du ju alltid kontakta en barnmorska som kan kolla åt dej
    och det kanske kan kännas skönt med någon att prata med! "Kramar"
  • Together90
    Aint Your Fairytale skrev 2011-12-08 22:41:09 följande:
    Vissa blöder ju som en vanlig mens i början utan att det behöver vara ett mf.

Vid dina tidigare mf, har du haft ont/väldigt ont då? Och har du ont nu? Vänta och se vad som händer och testa igen framöver.

Nr 1 och Nr 3 har varit MA, där fostret dött i magen typ och slutat utvecklas v8 och v10 
    Nr 2 var runt vecka 5 

Har haft lite mensvärk imorse men ingenting just nu...men jag kommer ställa mig in på missfall för att inte bli besviken, jag förväntar mig inget annat just nu

Men vill testa imorrn för att se om det ökat något..bara för att       
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Emaan
    LindaMagnusson skrev 2011-12-08 20:39:44 följande:
    Kan kroppen och händer svullna upp i tidig graviditet?
    Det är nog väldigt individuellt. Oftast brukar det komma senare, då man samlat på sej en del vätska.
    Men alla graviditeter är ju så olika :)
  • Radioactiive
    Together90 skrev 2011-12-08 22:36:07 följande:
    Men jag blöder ju som sagt ganska rikligt, som en mens.

Så jag känner mig inte så hoppfull, måste ju vara någon form av missfall. 

4 missfallet i rad...kul :(        
    Behöver ju itne vara ett missfall!
    Har du ont?
  • Together90
    Radioactiive skrev 2011-12-08 22:56:27 följande:
    Behöver ju itne vara ett missfall!
    Har du ont?

Har haft mensvärk..inte just nu men imorse 

:( 
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • lillabambi

Together: när jag haft mina två mf så har testen inte blivit starkare och de tycker jag att de har för dig... håller tummarna för dej!

• Radioactiive
    Together90 skrev 2011-12-08 22:59:01 följande:
    Har haft mensvärk..inte just nu men imorse 

:( 
    Men d är ju väldigt vanligt att man får mens trotts man är gravid.
    (mens å mens blödning heter de om man e gravid men)
    Ja som sagt ja tycker du ska ta ett digitalt, å få de svart på vitt när blödningen är borta.
  • Lindis1974

Togheter. Blöder du mycket ? Färskt blod? Jag har blödigt en del under denna grav. Dock inte färskt.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester