Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
blödningen i går försvann ju lika snabt som den kom.. men jag har inte testat i dag för när jag gick på toa för att testa som kom det blod..och betydligt mer än i går, ingen blodig flytning utan mörkrött blod, och det fortsätter att komma så jag ser det som att det är över för denna gången.
Har mensvärk också som bekräftar det, så om det inte försviner de närmaste timmarna så är det nog helt kört även om mannen vill hålla hoppet uppe, men han är ju man så vad vet han
Försöker hålla humöret uppe...det är ju sån jag är.....men nog är det jobbigt eftersom även svärfar hade sett fram emot det, han är ju insatt i behandlingen och frågar varje gång vi pratas vid om hur det har gått, när vi får besked och sånt....Han hade behövt ett positivt besked han också.
Nu får det bli fokus på att gå ner i vikt ...måste tappa de 10 kg jag gick upp under behandlingen annars får jag ingen mer behandling eftersom jag trillade över BMI-gränsen igen då..och gärna 5-6 kg till men det lär jag nog hinna med tanke på väntetiderna.